کد خبر: ۷۵۴۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
تعداد بازدید: ۷۳۸
با حکم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، بهادر منفرد به عنوان سرپرست مدیریت جزایر اقماری معرفی شد.
انتصاب سرپرست جدید مدیریت جزایر اقماری

به گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، انصاری لاری در این حکم ضمن آرزوی توفیق روز افزون برای بهادر منفرد آورده است: نظر به شایستگی و تجربیات ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست مدیریت جزایر اقماری منصوب می شوید.

بهادر منفرد که دانش آموخته رشته عمران از دانشگاه شیراز است، از سال 75 تا 78 در پروژه های عمرانی جهاد سازندگی خوزستان و سپس به عنوان قائم مقام و معاون اجرایی سازمان تاسیسات و زیبا سازی در شهرداری شیراز فعالیت داشته است.

وی عضویت در نظام مهندسی استان فارس، مدیریت پروژه و اجرای سازه های بتنی، فلزی راه سازی و همچنین پروژه های صنعتی در بخش های مختلف از جمله پتروشیمی های اوره و آمونیاک عسلویه، پتروشیمی جم عسلویه، پتروشیمی شیراز، جزیره خارک، سایت ایران خودرو فارس، سایت مرکزی قطار شهری شیراز و نظارت بر ساخت و سازهای شهری در قالب عضویت در نظام مهندسی ساختمان را در کارنامه کاری خود دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: