کد خبر: ۷۵۴۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
تعداد بازدید: ۲۱۷
رئیس دیوان عدالت اداری از شعب بدوی و تجدیدنظر و شعب اجرای احکام دیوان عدالت اداری خواست پرونده‌های قبل از سال ۹۵ را تا پایان امسال مختومه کنند.
رییس دیوان عدالت اداری:پرونده‌های قبل از سال ۹۵ تا پایان امسال مختومه شوند

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حجت الاسلام بهرامی در نشست هیأت عمومی دیوان عدالت اداری، ضمن طرح این موضوع از قضات دیوان عدالت اداری خواست در این زمینه اهتمام لازم را مبذول دارند.

رئیس دیوان عدالت اداری تصریح کرد: بحمدالله سطح فعالیت قضات دیوان مورد تأیید همه مسئولان است و اطاله رسیدگی‌ها، صرفاً به دلیل عدم انطباق ورودی‌ها با ظرفیت‌های موجود دیوان، از جمله تعداد شعب و قضات است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر شعب بدوی دیوان عدالت اداری، بطور میانگین ماهانه ۲۰۰ پرونده و شعب تجدیدنظر هر ماه ۳۰۰ پرونده را مورد رسیدگی و صدور رأی قرار می‌دهند که از حیث تعداد رسیدگی، قابل توجه و شایسته تقدیر است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: