کد خبر: ۷۵۴۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
تعداد بازدید: ۲۴۵
آنچه پرسپولیس به خاطر مهدی طارمی گرفتارش شد کاملا بی‌شباهت است به اتفاقی که در سال 2006 میلادی برای یوونتوس رخ داد.
خطر بزرگ در کمین سرخپوشان / پرسپولیسی ها سربلند می شوند؟!به زارش خبرداغ، آنچه پرسپولیس به خاطر مهدی طارمی گرفتارش شد کاملا بی‌شباهت است به اتفاقی که در سال 2006 میلادی برای یوونتوس رخ داد.


آنها در بحبوحه کالچوپولی به سری ‌ب فوتبال ایتالیا تبعید شدند اما پرسپولیس فقط از جذب بازیکن محروم است؛ تا سال آینده همین موقع‌ها.


البته که نمی‌توان شباهتی بین این دو اتفاق پیدا کرد اما هر دو آزمونی هستند برای سنجش وفاداری بازیکنان. یوونتوس که به یک دسته پایین‌تر تبعید شد، بزرگانی همچون جان لوئیجی بوفون،پاول ندود و الساندرو دل‌پیرو به همه پیشنهادهای وسوسه‌انگیز مدعیان سری‌آ «نه» گفتند.


آنها به بازی در سری ‌ب تن دادند فقط چون نمی‌خواستند پیش‌بینی‌ها یوونتوس را به نابودی بکشاند. با این انتخاب اما وفاداری‌شان به باشگاه را به رخ کشیدند اما آیا بازیکنان فعلی پرسپولیس هم آنقدر به باشگاه‌شان وفادار هستند که بر همه پیشنهادهایشان چشم ببندند و بی‌ قید و شرط، تمدید کنند؟


طارمی که خودش یک پای این محرومیت بود، حاضر به ماندن نشد و حتی نمی‌خواست از انتقالش چیزی به باشگاه برسد اما با این حال، برانکو و پرسپولیس به وفاداری دیگر بازیکنانی که قراردادشان آخر فصل به پایان می‌رسد، امیدوارند و چشم انتظار تمدید قرارداد آنها.


در پایان فصل قرارداد 9 بازیکن به پایان خواهد رسید و اکنون این نگرانی بزرگ با توجه به حرکت مهدی طارمی وجود دارد که دیگر بازیکنان نیز بی توجه به این مساله با پیشنهاد مناسبی از دیگر تیم‌ها پیراهن این تیم را از تن خارج کنند.

ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: