کد خبر: ۷۵۴۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴
تعداد بازدید: ۵۴۳
وینفرد شفر و فرزندش اعتقاد دارند روند یک هفته اخیر تیم روی نتیجه بازی استقلال با سایپا اثر داشته است.
دلخوری شفر از چیست؟ / آشنایی با امتیاز آورترین بازیکن استقلال!به گزارش خبرداغ،وینفرد شفر و فرزندش اعتقاد دارند روند یک هفته اخیر تیم روی نتیجه بازی استقلال با سایپا اثر داشته است.


وینفرد شفر و پسرش از آنچه در یک هفته گذشته، بر این تیم گذشته است دلخورند. آنها به شدت از پی استخدام یک مهاجم خارجی برای تیم شان هستند و البته خواسته های دیگری هم داشته اند که برآورده نشده است. اگرچه افتخاری سعی کرده است تا همه خواسته های شفر را در حد توانش برآورده کند.

 

آمدن دستیار جدید به تیم یکی از این خواسته ها بود. اما مثلا شفر از محرومیت جباروف هم حسابی دلخور است. 

 

 

شجاعیان امتیاز آورترین بازیکن استقلال 

هافبک تیم استقلال در جریان دیدار این تیم مقابل سایپا زننده تک گل تیمش بود. این سومین گلی بود که شجاعیان در این فصل برای استقلال به ثمر رسانده است.


داریوش شجاعیان با گلزنی به سایپا خودش را در این فصل ۳ گله کرد تا در کنار سرور جباروف و محسن کریمی یکی از ۳ گلزن برتر این فصل آبی پوشان باشد. شجاعیان به جز ۳ گلی که برای این تیم زده، ۲ پاس گل هم در دیدارهای گذشته داده تا با ۳ گل و ۲ پاس گل امتیاز آورترین بازیکن این تیم در این فصل باشد.


شجاعیان در دیدار آبی پوشان مقابل استقلال خوزستان و سپیدرود رشت نیز به روزبه چشمی و جابر انصاری پاس گل داده بود.
استقلال در حالی در هفته نوزدهم لیگ برتر برابر حریفش سایپا با نتیجه یک - یک متوقف شد که تک گل این تیم توسط داریوش شجاعیان به ثمر رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: