کد خبر: ۷۵۴۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵
تعداد بازدید: ۲۰۶
درگیری سه کشور عربی بر سر میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا احتمالا به خوش خدمتی دیگری از سوی AFC به سود سعودی‌ها منجر خواهد شد.
در انتظار خوش خدمتی دوباره AFC به سعودی‌هابه گزارش خبرداغ،کنفدراسیون فوتبال آسیا که در خصوص مسابقات بین نمایندگان ایران و عربستان به خواست سعودی‌ها رای به برگزاری بازی در کشور ثالث داد، بار دیگر با فشار آنها برای بازی نکردن در قطر مواجه شده است.

 

در حالی که حتی فیفا نیز با تاکید بر عدم مداخله سیاسی در مسابقات فوتبال تاکید داشت و پیش بینی می شد برای دوره جدید لیگ قهرمانان خبری از بازی در کشور ثالث نباشد اما لابی عربستان و متحدان عربی‌اش در AFC باعث شد بار دیگر نمایندگان ایران مجبور به میزبانی از سعودی‌ها در کشور ثالث شوند.

 

ظاهرا اما این پایان کار نیست و حالا نوبت به قطر رسیده تا قربانی خواسته های ناحق عربستان و امارات شود.

 

چندی پیش  AFC  اعلام کرد با درخواست عربستان و امارات برای بازی با نمایندگان قطر در کشور ثالث مخالف است و باید این کشورها در خاک خود از تیم های رقیب میزبانی کنند.

 

عربستان و امارات اما تهدید کرده اند که هرگز به قطر نخواهند رفت و اگر با درخواست شان موافقت نشود از لیگ قهرمانان آسیا کنار می کشند که هم از نظر اعتبار و هم از نظر اقتصادی به ضرر کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهد بود.

 

مدیران AFC با فرستادن نمایندگانی به قطر و عربستان و امارات سعی دارند مشکل را حل کنند اما تاکنون توفیقی کسب نشده؛ قطر تاکید دارد که فقط در خاک خود میزبانی می کند و عربستان و امارات نیز می گویند هرگز به قطر نخواهند رفت.

 

با ادامه این روند پیش بینی می شود AFC بار دیگر به خاطر لابی قوی سعودی ها به خواسته شان تن داده و رای به برگزاری مسابقات در کشور ثالث دهد چرا که احتمالا کنار کشیدن نمایندگان قطر برایش قابل هضم‌تر از کنار کشیدن عربستانی‌ها و اماراتی‌هاست!

نامه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: