کد خبر: ۷۵۴۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶
تعداد بازدید: ۳۰۶
اظهار نظر جالب برانکو ایوانکوویچ در واکنش به صحبت‌های اخیر شفر مبنی بر این‌که او رئیس کمیته انضباطی است را در این روزنامه می خوانید.
به گزارش خبرداغ،برانکو ایوانکوویچ در واکنش به صحبت‌های اخیر شفر مبنی بر این‌که او رئیس کمیته انضباطی است و بازیکن محروم می‌کند، یادآور شد: «بله، من رئیس این کمیته هستم! علیپور را جریمه کردم، چون دیر به محل تمرین آمده بود. هفته قبل هم منشا و احمدزاده را جریمه کردم، چون رفتار خوبی نداشتند.» سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی در مورد این‌که منظور شفر این بوده که او رئیس کمیته انضباطی فدراسیون است و بازیکنان همه تیم‌ها را جریمه می‌کند، عنوان کرد: «مگر من جپاروف را محروم کردم؟! او را کمیته انضباطی فدراسیون محروم کرد. تعجب می‌کنم چطور توانستند که جپاروف را محروم کنند. او را طبق قرارداد جریمه کردند یا همین‌طوری؟!»‌

 

 

 

خراسان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: