کد خبر: ۷۵۴۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۸
تعداد بازدید: ۳۱۸
رییس سازمان بنادر و دریانوردی و سخنگوی کمیته اضطرار نفت‌کش سانچی با بیان اینکه امشب به همراه تعدادی از مقامات برای رایزنی‌ها با مسئولان چینی، عازم این کشور هستیم، گفت: تیم تجسس هنوز نتوانسته‌اند وارد نفتکش شوند.
امشب عازم چین می‌شویم/ انفجار امروز، مانع ورود گروه تجسس به داخل نفت‌کش شد

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، محمد راستاد با بیان اینکه تا ساعاتی دیگر به چین می‌رویم، اظهار داشت: برای ارتباط مستقیم با مقامات چینی جهت پیگیری عملیات نجات و تجسس امشب عازم این کشور می‌شویم.

وی درباره آخرین وضعیت عملیات اطفای حریق نفت‌کش سانچی گفت: هنوز آتش سوزی ادامه دارد و امروز صبح انفجاری در نفتکش رخ داد که مانع از ورود گروه تجسس به کشتی شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: عملیات اطفای حریق در ساعاتی از شب متوقف می‌شود.

راستاد با بیان اینکه هنوز گروه نجات و تجسس وارد نفتکش نشده‌اند، گفت: ارزیابی‌های دمای نفتکش امروز انجام شد و در یک مقطعی از روز دما برای ورود گروه به کشتی مناسب بود اما انفجار مانع از شروع عملیات تجسس در داخل کشتی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: