کد خبر: ۷۵۴۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۸
تعداد بازدید: ۳۳۴
مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: بر اساس موقعیت حساس و شرایط بازی ما حاکم توپ و میدان بودیم و باید در این بازی برنده می‌شدیم.
باید مقابل استقلال برنده می‌شدیمبه گزارش خبرداغ ،  رضا درویش در پایان دیدار استقلال مقابل سایپا گفت: بازیکنان ما بازی خوبی به نمایش گذاشتند. بچه‌ها با وجود جوانی خیلی خوب کار کردند و دو سه بار توپ را به تیر زدند. استقلال در 7 ـ‌ 8 بازی اخیر روند خوبی داشته است اما دایی و بازیکنان ما زحمت زیادی کشیدند و حداقل حقشان کسب یک امتیاز بود اما بر اساس مالکیت و موقعیت‌های حساس اگر قرار بود بازی یک برنده داشته باشد آن تیم ما بودیم و یکی از زیبایی‌های فوتبال همین است که تیم‌هایی که حاکم بر توپ و میدان هستند همیشه برنده نمی‌شوند.

 

وی در مورد اینکه آیا دایی خیلی در کنار خط اعتراض نمی‌کند، گفت:‌ همکاران خود شما اذعان دارند سایپا بیشترین خسارت را از داوری دیده است. آیا نباید در این شرایط اعتراضی صورت بگیرد اما امتیازات ما را می‌دادند الان در جدول دوم بودیم.

 

مدیرعامل سایپا در مورد عدم حضور محمدرضا اخباری در لیست بازیکنان سایپا و اینکه بحث انتقال او به سپاهان مطرح شده است،‌عنوان کرد: اخباری را می‌بینید که مصدوم است و اگر از او بپرسید این مسئله را می‌گوید او به خاطر آسیب‌دیدگی روی نیمکت نبود و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

 

وی در مورد اینکه آیا قصد دارند مهدی رحمتی را جذب کنند، تصریح کرد: ما گلر داریم رحمتی دروازه‌بان بزرگی است اما این حرف را الان از شما شنیدم. ما سه گلر خوب داریم و اصلا صحبتی در مورد رحمتی نبوده است البته مسائل فنی به علی دایی مربوط است ولی او چیزی به ما اعلام نکرده است.

تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: