کد خبر: ۷۵۴۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲
تعداد بازدید: ۴۱۲
ديروز برانكو در مصاحبه‌اي گفته محروميت پرسپوليس از دو پنجره نقل‌وانتقالاتي به يك پنجره كاهش خواهد يافت.
این خبر خوش برانکو را باور نکنیدبه گزارش خبرداغ،ديروز برانكو در مصاحبه‌اي گفته محروميت پرسپوليس از دو پنجره نقل‌وانتقالاتي به يك پنجره كاهش خواهد يافت و با توجه به اطلاعاتي كه در اختيار او قرار گرفته، سرخپوشان تابستان آينده قادر به جذب بازيكن خواهند بود.

 

مسلما اين يك خبر خوش بزرگ براي هواداران پرسپوليس است، اما بايد مراقب بود كه ابتدا صحت آن تاييد شود؛ به‌خصوص كه چنين خبري مبناي تصميم‌گيري برانكو در مورد ادامه همكاري‌اش با باشگاه پرسپوليس هم به شمار مي‌رود.

 

فراموش نكنيم برانكو پيش از بازي نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان آسيا در فصل گذشته نيز در يكي از نشست‌هاي خبري‌اش به صراحت گفته بود اماراتي‌ها درخواست پرسپوليس براي ميزباني از الهلال را پذيرفته‌اند و سرخپوشان در ابوظبي ميزبان آن مسابقه خواهند بود، اما اينطور نشد و بازي به عمان رفت. حالا اميدواريم اين يكي خبر خوش هم مثل قبلي «فيك» نباشد!

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: