کد خبر: ۷۵۴۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۶
تعداد بازدید: ۷۱۷
فال روزانه جمعه 22 دی 1396
متولد فروردین : شما مدام به خود امیدواری می‌دهید که حتما فردا از امروز بهتر است، اینکه شما به ﺁینده‌تان امیدوار هستید بسیار مثبت و انگیزه ساز است، اما لازم است که گام‌های مثبتی را نیز در این مسیر بردارید. شما تا حدودی سطحی بین شده‌اید. تنها تفکر در رابطه با مسائل و مشکلات راه حلی را پیش پای شما نمی‌گذارد باید برای این کار قدم‌هایی را بردارید و فعالیت‌هایی را اجرا کنید.

متولد اردیبهشت : امروز بسیار پرمشغله خواهید بود و ممکن است اوضاع کمی پیچیده شود. هرچند که شما دوست دارید اوضاع آرام و مثل قبل ساده باشد اما همیشه اوضاع مطابق میل شما پیش نمی رود. بجای اخم کردن و عصبانی شدن، چند نفس عمیق کشیده و فقط سعی کنید کارها را تا حد توان خود، به خوبی انجام دهید.

متولد خرداد
: مذاکره کردن با نهادها و یا سازمان‌های مالی ممکن است استرس‌های غیرلازمی ‌را در زندگی تان به همراه داشته باشد، اما به این راحتی نمی‌توانید از این مذاکرات دوری کنید. شما نباید کارهای خود را به تاخیر بیندازید، اگر کارهای مالی دارید که باید بهشان بپردازید، تا دیر نشده آنها را شروع کنید. فراموش نکنید این جور کارها حتما نباید کارهای جالبی باشند! باوجود این مدیریت کردن مسائل مالی و بدهی‌هایتان می‌تواند احساس آسایش و امنیت شما را بیشتر کرده و آسوده خاطرتان کند.

متولد تیر : امروز به شدت نیاز دارید که تنها باشید، اما تا موقعی که وظایفتان را به طور کامل انجام نداده اید، شاید نتوانید در خلوت خودتان تنها باشید. البته شما بیشتر از اینکه به فکر خودتان باشید، به فکر عمل کردن به قولهایتان و کمک کردن به دیگران هستید. خیلی عجیب است! شما دوست دارید یکدفعه جهش داشته باشید، کارهای لازم را انجام دهید و بعد یکدفعه عقب نشینی کنید! خوشبختانه شما می‌توانید دو روش متفاوت را تجربه کنید، پس از کارتان عقب نشینی نکنید!

متولد مرداد
: امروز ماه در نشانه شما حاکی از این است که شما یک گفتگوی احساسی خواهید داشت، اما شما به جای اینکه این گفتگو را ملایم‌تر کنید به آتش آن دامن می‌زنید. اکنون آروزهای شما خیلی مشتاقانه هستند و برای شما سخت است که تصویر روشنی از آنچه که نمی‌دانید واقعی هست یا نه تجسم کنید. شما اول باید از دیگران درخواست کمک کنید و بعد سعی کنید نیازهایتان را از خواسته‌هایتان مجزا کنید.

متولد شهریور : امروز برایتان کمی‌راحت تر از همیشه است اگر بخواهید برای دیگران توضیح و تفسیر دهید اما شما می‌توانید هنوز هم درباره اختلافاتی با دیگران صحبت کنید که کاملا حل نشده است. اکنون روابط شما با دیگران در موقعیت خوب و واضحی قرار دارد با این حال هنوز سخت است که بدون مقدمه به موضوع اصلی بپردازید. به خودتان قول دهید که رویاهای خود را دنبال کنید بدون اینکه نیاز باشد به دیگران در این رابطه توضیحی دهید. زیاد به خودتان سخت نگیرید و به ندای درونی خود اعتماد کنید.

متولد مهر
: شما به دنبال هیجانات تازه‌ای در زندگی تان هستید، شما تنها می‌توانید این هیجانات را تصور کنید از تصور تا واقعیت راهی دراز و طولانی فاصله وجود دارد. شما نمی‌خواهید با واقعیت‌های زندگی تان روبرو شوید، این یک ریسک بزرگ است بهتر است با افراد مجرب و قابل اعتماد این مسائل را مطرح سازید تا شما را یاری دهند که از این افکار دور شوید.

متولد آبان
: شما نباید فكر كنید كه ماه تولدتان فقط مخصوص خود شماست، این ماه متعلق به افراد خیلی زیادی است!! شما باید مدتی خودتان را فراموش كرده و برنامه‌های خود را برای روز دیگری بگذارید. درعوض توجه خود را روی كارهایی متمركز كنید كه می‌توانید برای خوشحال‌تر كردن دیگران برایشان انجام دهید. جالب اینجاست كه این محبت و مهربانی شما به خودتان بازخواهد گشت!

متولد آذر
: شما کاملا ساده لوحانه یا بیش از حد صبورانه در رفتارهایتان با دیگران عمل می‌کنید، زیرا این تفکر را دارید که در این صورت آنها شما را بیشتر دوست خواهند داشت یا علت‌های دیگر… این تفکر کاملا اشتباه می‌باشد زیرا دیگران نه تنها از رفتار شما سوﺀ استفاده می‌کنند بلکه در نهایت همان مقداری که تمایل دارید شما را دوست نحواهند داشت. شما از این که به این رفتارتان پایان دهید دچار ترس و واهمه هستید اما هر چه زودتر این کار را ترک کنید به نفع شما خواهد بود. در ابتدا خیلی مشکل به نظر می‌رسد اما با ممارست به تحقق می‌انجامد.

متولد دی : شما امروز سعی می‌كنید تا جایی كه امكان دارد با كمك دیگران به مقصود خود برسید، اما نیازهای شما برایتان دردسرساز نیز خواهند بود؛ چراكه اگر آنهایی كه بهتان كمك كرده‌اند هر خواسته بدون دلیلی هم از شما داشتند شما مجبور می‌شوید بهشان كمك كنید. نگران نباشید؛ شما باید قبل از اینكه خودتان را در اختیار دیگران قرار بدهید، مرزهایی برای خود تعیین كنید.

متولد بهمن : امروز نباید سعی کنید احساسات خود را کنترل کنید، فقط آنها را همانگونه که هستند ابراز کنید. از طرف دیگر فراموش نکنید که درست نیست هر چیزی که در ذهنتان دارید را بیان کنید. بعضی از حس‌ها در انسان وجود دارند که نباید در موردشان با کسی صحبت کرد. اگر قبل از اینکه به نتایج کارهایتان فکر کنید، در مورد تمام نیازها و خواسته‌هایتان با دیگران حرف بزنید، مطمئناً به دردسر خواهید افتاد.

متولد اسفند
: شاید امروز اگر کسی از شما بخواهد که بین اختلافات همکاران یا دوستان نظر بدهید دچار شک و تردید بشوید. اما شما باید تأمل کنید، چون شما دو طرف قضیه را می‌بینید و به هر حال این مشکل شما نیست. با این وجود این موضوع تأثیری روی کار شما ندارد و باید در بی طرف بودن خود یا در مقابل اصرار دیگران برای پاسخ دادن به آنها، سفت و محکم باشید.


 پرشین فال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: