کد خبر: ۷۵۴۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۷
تعداد بازدید: ۳۹۲
در حالی که قرار است با آغاز جشنواره فیلم فجر برنامه سینمایی «هفت» به روی آنتن برود، اخبار ضد و نقیضی درباره مجری این برنامه سینمایی در رسانه‌ها منتشر شد. روزنامه «هفت صبح» امروز با انتشار مطلبی نوشت مهران مدیری در طول روزهای جشنواره فجر، اجرای «هفت» را بر عهده خواهد گرفت. با گذشت چند ساعت از انتشار این خبر، روابط عمومی برنامه «دورهمی» صحت این خبر را زیر سوال برد و اعلام کرد که مدیری در حال ضبط برنامه «دورهمی» است و به اندازه کافی مشغله دارد تا اجرای این برنامه سینمایی را نپذیرد.
مهران مدیری به «هفت» می‌رسد؟

به گزارش خبرداغ ، در حالی که قرار است با آغاز جشنواره فیلم فجر برنامه سینمایی «هفت» به روی آنتن برود، اخبار ضد و نقیضی درباره مجری این برنامه سینمایی در رسانه‌ها منتشر شد. روزنامه «هفت صبح» امروز با انتشار مطلبی نوشت مهران مدیری در طول روزهای جشنواره فجر، اجرای «هفت» را بر عهده خواهد گرفت. با گذشت چند ساعت از انتشار این خبر، روابط عمومی برنامه «دورهمی» صحت این خبر را زیر سوال برد و اعلام کرد که مدیری در حال ضبط برنامه «دورهمی» است و به اندازه کافی مشغله دارد تا اجرای این برنامه سینمایی را نپذیرد.

با نزدیک شدن به روزهای آغازین جشنواره فجر، مدیران شبکه سه دست به کار شدند تا هر طور شده برنامه سینمایی «هفت» را به روی آنتن بفرستند. اواخر سال گذشته آخرین برنامه «هفت» با اجرای بهروز افخمی از شبکه سه پخش و در سال 96 این برنامه از کنداکتور شبکه سه حذف شد.

اما در حالی که این روزها برخی از رسانه‌ها از محمدرضا شهیدی فر، مهدی کرم پور، رسول صدرعاملی و.. به عنوان مجریان احتمالی برنامه «هفت» نام بردند، امروز روزنامه «هفت صبح» مدعی شد که مهران مدیری اجرای برنامه «هفت» در طول جشنواره را بر عهده خواهد گرفت.

این روزنامه می‌نویسد که پس از انصراف محمدرضا شهیدی فر، اجرای برنامه «هفت» را مدیری بر عهده خواهد گرفت تا پس از جشنواره سکان این برنامه را به مجری دیگری تحویل دهد. این خبر در حالی منتشر شد که دو روز پیش خبر حضور مدیری در «هفت» تکذیب شد اما گویا یکی از مدیران سیما اصرار دارد که در طول جشنواره این برنامه با اجرای مهران مدیری به روی آنتن برود.

این روزنامه همچنین مدعی شده که دستمزد مدیری نسبت به بهروز افخمی بسیار بیشتر است. افخمی پیش از این اعلام کرده بود که پیشنهاد 60 میلیون تومانی صداوسیما را نپذیرفته بود و مدعی شده بود پولی که او برای ساخت یک فیلم سینمایی دریافت می‌کند، ماهی 100 میلیون تومان است و به همین دلیل مدیری رقمی بسیار بیشتری را برای اجرای «هفت» طلب کرده است.

بنا بر اعلام «هفت صبح»، مدیران شبکه سه برای مدیری دکور بسیار لاکچری طراحی کردند تا دکور این برنامه چشم نواز و وسیع جلوه دهد.

در بخش‌هایی از این مطلب نیز آمده است که دستمزد بالا و اجرای موقتی برنامه «هفت» در عزم مدیری بی تاثیر نبوده و چه بسا بعد از ده شب، او مجری دائمی این برنامه سینمایی شود.

مهران مدیری به «هفت» نمی‌رود

با انتشار خبر پیوستن مدیری به برنامه «هفت»، روابط عمومی برنامه «دورهمی» درباره اجرای این برنامه سینمایی توسط مهران مدیری گفت: «این خبر صحت ندارد و اصلا قرار نیست آقای مدیری اجرای برنامه هفت را برعهده داشته باشد. ایشان در حال حاضر مشغول ضبط برنامه «دورهمی» هستند و در همین برنامه به اندازه کافی مشغله دارند»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: