کد خبر: ۷۵۴۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶
تعداد بازدید: ۲۵۸
آمریکایی‌ها در ادامه تلاش برای مبارزه با مقاومت اسلامی لبنان، این بار به داستان‌های مواد مخدری متوسل شده و گروهی برای اثبات ادعای وجود ارتباط میان حزب‌الله و کارتل‌های مواد مخدر جنوب آمریکاایجاد کرده‌اند.
تلاش آمریکا برای اتهام‌زنی به حزب اللهبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: وزارت دادگستری آمریکا روز پنج‌شنبه از ایجاد ستادی جدید در وزارت خزانه‌داری این کشور برای اثبات ارتباط ادعایی حزب‌الله لبنان و گروه‌های مواد مخدر خبر داد.

آنطور که خبرگزاری فرانسه گزارش کرده، در این ستاد، کارشناسان پول‌شویی، قاچاق مواد مخدر، تروریسم و جرایم سازمان‌یافته با هدف کشف و هدف قرار دادن شبکه مرتبط با حزب‌الله که گفته می‌شود از آفریقا تا آمریکایی لاتین گسترده شده، گرد هم آمده‌اند.

«جف سشنز» دادستان کل آمریکا به مناسبت تشکیل این ستاد به خبرنگاران گفته: «وزارت دادگستری در مسیر از بین بردن تهدیدات تروریستی پیش روی شهروندان و قطع جریان مخرب ورود مواد مخدر، از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد بود.»

دادستان کل آمریکا گفته اعضای این ستاد جدید، بر قطع جریان مالی گروه‌های تروریستی خارجی متمرکز خواهند شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: