کد خبر: ۷۵۴۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۷
تعداد بازدید: ۲۹۱
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش‌سوزی در یک ساختمان قدیمی در خیابان انقلاب خبر داد.
آتش‌سوزی در ساختمانی با سقف شیروانی قدیمی
به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا  ، جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت 14:58 دقیقه یک مورد آتش‌سوزی در یک ساختمان سه طبقه قدیمی حد فاصل خیابان نجات الهی و پل کالج به سامانه 125 اعلام شد و در پی آن 4 ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروی بالابر، نردبان هیدرولیکی و خودروهای حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با اشاره به اینکه آتش‌سوزی در طبقه سوم این ساختمان رخ داده اضافه کرد: این ساختمان دارای سقف‌ شیروانی فلزی قدیمی بود که آتش‌سوزی داخل سقف‌ها رخ داد و حدود 300 متر از این سقف‌ها کاملا شعله‌ور شده بود.

وی اضافه کرد: آتش نشانان در کمتر از سه دقیقه خود را به محل حادثه رساندند و عملیات را آغاز کردند.  بخشی از نیروهای از طریق راه‌پله به طبقه سوم رفتند و بخشی دیگر از طریق پشت‌بام مشغول عملیات شدند و خوشبختانه از سرایت آتش به طبقه‌های پایین جلوگیری شد.

ملکی با بیان اینکه از این ساختمان بیشتر برای کارگاه تولید البسه و انبار آنها استفاده می‌شد افزود: خوشبختانه این حادثه مصدومیت و تلفات جانی نداشت و تنها دو نفر که در این طبقه بودند دچار دودگرفتگی شدند که به سلامت از ساختمان خارج شدند.

وی ادامه داد: در حال حاضر عملیات همچنان ادامه دارد و آتش نشانان مشغول انجام مراحل پایانی هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: