کد خبر: ۷۵۴۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷
تعداد بازدید: ۳۲۷
معاون توسعه و مدیریت وزارت بهداشت و درمان در بازدید از بیمارستان کیش در جریان عملکرد این بیمارستان قرار گرفت.
بازدید معاون توسعه و مدیریت وزارت بهداشت و درمان از بیمارستان کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در این بازدید که عصر چهارشنبه 20 دی انجام شد دکتر سید علی صدرالسادات معاون توسعه و مدیریت وزارت بهداشت و درمان و دکتر هادی ایمانیه از اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز و فوق تخصص گوارش اطفال از بخش های مختلف درمانی بیمارستان کیش از جمله اورژانس، ایزوله تنفسی، اطفال، نوزادان، NICU، بخش بستری، دیالیز، VIP، بیماری های خاص، ICU، CCU و کلینیک های تخصصی دیدن کردند.

رییس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش در این بازدید که با حضور دکتر سعید پور علی رئیس هیات امنای بیمارستان و معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش انجام شد گزارشی از نحوه پذیرش بیماران و مراجعه کنندگان و عملکرد بیمارستان در حوزه گردشگری سلامت به بازدید کنندگان ارائه کرد.

گفتنی است بیمارستان کیش با اهداف راهبردی ارتقاء ایمنی بیماران و کیفیت خدمات بالینی، پیشگیری، ایمنی و ارتقای سلامت کارکنان و بهبود عملکرد بیمارستان در راستای اقتصاد درمان، در بخش های درمانی مختلف، کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی و بخش های پاراکلینیک، به ساکنان و گردشگران خدمات درمانی ارائه می دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: