کد خبر: ۷۵۴۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷
تعداد بازدید: ۲۹۱
محسن هاشمی در جمع خبرنگاران:
فرزند آیت‌‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: مرحوم هاشمی جزو معدود مصلحانی است که توانست به اهداف درست خود برسد چرا که ایشان و افراد هم‌دوره‌ای ایشان توانستند نظام وابسته و مستبد را به نظام مردمی و دین‌سالار جایگزین کنند.
مرحوم هاشمی جزو معدود مصلحانی است که توانست به اهداف درست خود برسد

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محسن هاشمی در حاشیه مراسم سالگرد رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مدرسه عالی مطهری در جمع خبرنگاران گفت: مرحوم آیت‌الله هاشمی از فقیهان، مجاهدان و مصلحانی بود که توانستند در زندگی پربار خودشان اهداف خود را اجرایی و شکل مهمی از آرمان‌هایی را که دنبال می‌کردند، محقق کند.

رییس شورای شهر تهران ادامه داد: مرحوم هاشمی جزو معدود مصلحانی است که توانست به اهداف درست خود برسد چرا که ایشان و افراد هم‌دوره‌ای ایشان توانستند نظام وابسته و مستبد را به نظام مردمی و دین‌سالار جایگزین کنند.

وی در پایان گفت: مرحوم هاشمی از معدود افرادی در سیاستمداران جمهوری اسلامی است که شش دهه در صحنه انقلاب و نظام حضور جدی داشته و از افراد موثری بودند. امیدواریم مشی ایشان برای نسل‌های آینده مورد مطالعه و برای پیشبرد امور کشور الگو باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: