کد خبر: ۷۵۴۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
تعداد بازدید: ۲۹۴
میرلوحی در کنگره همبستگی:
عضو شورای مرکزی حزب همبستگی با بیان اینکه اگر نیروها با حضور و تلاش به میدان آیند، می‌توان کار تشکیلاتی و سازماندهی را نهادینه کرد، تصریح کرد: بدون نهادسازی نمی‌توان اندیشه، ایده‌ها و گفتمان در جامعه را اثرگذار کرد.
بدون نهادسازی نمی‌توان اندیشه و گفتمان را در جامعه اثرگذار کرد

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سید محمود میرلوحی صبح امروز در پنجمین کنگره حزب همبستگی گفت: مباحثی که در روزهای اخیر فضای سیاسی کشور را در برگرفته، فرصتی است تا کار سیاسی تسهیل شود و کسانی که کار سیاسی می‌کنند در صدر بنشینند و دغدغه‌ای برای فعالیت نداشته باشند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر فرصت برای گفت‌و‌گوی بین حزبی فراهم است، اظهار داشت: تلاش‌هایی که در شورای عالی اصلاح‌طلبان انجام گرفته باید از طریق آن بتوان این جبهه فراگیر و موثر را در کشور سر و سامان داد و به حزب نیرومند تبدیل کرد تا همه اصلاح‌طلبان در سراسر کشور گردهم آیند.

این عضور شورای عالی اصلاح‌طلبان با بیان اینکه اگر نیروها با حضور و تلاش به میدان آیند، می‌توان کار تشکیلاتی و سازماندهی را نهادینه کرد، تصریح کرد: بدون نهادسازی نمی‌توان اندیشه، ایده‌ها و گفتمان در جامعه را اثرگذار کرد. باید ساختارهای حزب ما جدی تر عمل کنند.

میرلوحی ادامه داد: یکی از پیام‌های شرایط اخیر کشور اعم از نتیجه انتخابات شوراها و ریاست جمهوری این است که رقبای اصلاحات دیدند که زودتر از دیگران متوجه این نیاز شدیم و اصولگرایان هم به اندازه کافی متوجه این مسئله شدند.

وی با بیان اینکه مسائل مربوط به احزاب فراجناحی است، خاطرنشان کرد: امروزه تقریبا سخن از تحزب و حضور و فعالیت‌های سازماندهی حزبی بسیار می‌شود. امیدواریم برگزاری چنین کنگره هایی بتواند گام موثری در این امر داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: