کد خبر: ۷۵۴۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
تعداد بازدید: ۲۱۳
وزیر ارشاد در جمع خبرنگاران:
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی یک مدیر برجسته انقلاب هم در شورای عالی انقلاب فرهنگی و هم دوران جنگ سازندگی بود. ایشان با انقلاب عجین بود و انقلاب ما با نام ایشان پیوند خواهد خورد.
آیت‌الله هاشمی شناسنامه انقلاب اسلامی بود/ او جایگاه خاصی در تاریخ مکتوب ایران دارد

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سیدعباس صالحی در حاشیه مراسم سالگرد رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مدرسه عالی شهید مطهری در جمع خبرنگاران گفت:‌ آیت الله هاشمی رفسنجانی یک عالم دینی و محقق اسلامی بود،  فردی که با تفسیر  راهنما و نوشته‌های متعدد در تاریخ مکتوب ایران جایگاه خاصی دارد.

وی ادامه داد: آیت الله هاشمی در سال‌های متمادی تحصیل و تحقیق خود و چه در زمان که زندانی بود یکی از محققان دینی و برجسته اسلامی بود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی شناسنامه انقلاب اسلامی بود و از سال۱۳۴۱  تا زمان وفات ایشان او با انقلاب زیست و حرکت کرد، انقلابی بود و انقلابی ماند.

صالحی یاد آور شد: آیت الله هاشمی رفسنجانی در کنار رهبر و امام راحل به عنوان پیرو و یار حضور داشت و خدمات قابل توجهی برای پیروزی انقلاب اسلامی و تاسیس و توسعه انقلاب اسلامی داشت.

وی در پایان گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی یک مدیر برجسته انقلاب هم در شورای عالی انقلاب فرهنگی و هم دوران جنگ سازندگی بود. ایشان با انقلاب عجین بود و انقلاب ما با نام ایشان پیوند خواهد خورد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: