کد خبر: ۷۵۴۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵
تعداد بازدید: ۳۳۴
اميرآبادی:
مهدي اميرآبادي معتقد است استقلال بازي سختي مقابل سايپا دارد و براي موفقيت در اين ديدار بايد در خط مياني دوندگي‌‌اش را به دو برابر افزايش دهد.
برد استقلال از كلين‌شيت مهمتر است/ جنگ اصلی بازی فردا بين هافبك‌هاستبه گزارش خبرداغ ، مهدی امیرآبادی پيش‌بيني نتيجه ديدار استقلال – سايپا را دشوار مي‌دانست.

 

* چرا استقلال پس از چهار برد متوالي در ليگ و جام ‌حذفي در تبريز متوقف شد؟

استقلال در تبريز هم خوب بازي كرد و با اينكه در زمين حريف به ميدان رفته بود بارها توسط نورافكن، كريمي و قرباني به درون 18 قدم راه پيدا كرد و توانست موقعيت ايجاد كند ولي در زدن ضربات آخر ناموفق بود. اين در حالي بود كه در ديدارهاي قبلي خيلي خوب از اين قبيل فرصت‌ها استفاده مي‌كرد.

 

* چه اتفاقي افتاد كه موقعيت‌ها را از دست داد؟

گاهي اين‌طور مي‌شود. پس از 4 برد متوالي با گل‌هاي زياد، شايد تيم به اين خودباوري رسيده بود كه خيلي راحت تراكتورسازي را هم از پيش‌ رو برمي‌دارد براي همين به نظر مي‌رسيد بازيكنان در اين ديدار به اندازه كافي انگيزه‌هاي لازم را نداشتند.

 

* ايراد از مهاجمان بود؟

ايراد از كل تيم بود. البته بچه‌هايي كه در پست دفاع هستند خوب كار كردند ولي از نيمه مياني زمين به بعد، تيم تا حدي شادابي مسابقات قبل را نداشت. استقلال به لحاظ فني در تبريز خوب بود و هر زمان مي‌خواست به خوبي خودش را به تراكتور تحميل مي‌كرد ولي در نهايت در گلزني ناموفق بود.

 

* بازي با سايپا را چطور پيش‌بيني مي‌كنيد؟

تيم سايپا ديدار قبلي‌‌اش را با برد پشت‌ سر گذاشته و قطعاً براي اين ديدار هم انگيزه‌هاي بالايي دارد. همه ما علي دايي را مي‌شناسيم؛ او در ايجاد انگيزه براي بازيكنان تيمش تبحر دارد. از طرفي سايپا در كمربند مياني تيمش از بازيكناني سود مي‌برد كه همگي دريبل‌زن، تاكتيكي و هماهنگ با هم هستند، از اين رو قطعاً استقلال براي از كار انداختن اين تيم بايد كمربند تيمش را با بازيكنان پرنفس و سرعتي ببندد كه در مصاف با مهره‌هاي تيم سايپا كم نياورند. البته استقلال هم بازيكنان خوبي در اين پست دارد و از اين حيث جنگ اصلي در ميانه زمين است.

 

* فكر مي‌كنيد ركورد كلين‌شيت حسيني تداوم مي‌يابد؟

در حال حاضر مهمترين چيز براي استقلال كسب هر سه امتياز بازی است، حتي اگر گل هم بخورد بايد برنده شود وگرنه باز هم از جمع بالاي جدولي‌ها دور مي‌شود و در دور برگشت جبران امتيازات از دست رفته غير ممكن است. 

 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: