کد خبر: ۷۵۴۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱
تعداد بازدید: ۳۶۵
کار سپرده گذاران در موسسات اعتباری تقریبا به سرانجام رسیده و با تدبیر سران سه قوه مطالبات آنها پرداخت شده است.
محمد مهاجری: جناب رئیس محترم قوه قضائیه! تا شر نشده این لیست را منتشر کنید
به گزارش خبرداغ،تا اینجای کا را باید "خداقوت" گفت و تشکر کرد. اما دو مسئله هست که از ریاست محترم قوه قضائیه می‌خواهم زحمت آن را هم بکشند.

1- این همه پول که به این طلبکاران پرداخت شد، از بیت‌المال برداشته شده و متعلق به همه مردم است. حتما موسسات اعتباری که پول مردم را بالاکشیده بودند، آن را در جایی ذخیره دارند. یا بصورت نقد، یا ملک یا سهام بورس یا....

دستگاه محترم قضایی نباید اجازه بدهد این مبالغ کلان که همین الان هم دارد در نظام اقتصادی کشور اخلال ایجاد می‌کند، مثل هلو از گلوی‌شان پایین برود.

2- اما نکته مهمتر اینکه هنوز حدود ۲ درصد از طلبکاران موسسات مالی پولشان را نگرفته‌اند. این عده کسانی‌اند که سپرده های کلان و میلیاردی داشته‌اند.

اینها که دیگر بدهکاربانکی نیستند که برای افشای نام‌شان فشار بیاورند. طلبکارند و حق‌شان را می‌خواهند.

تمنا دارم این طلبکاران عزیز را معرفی کنید تا ما مردم‌، هم از اسم و رسمشان باخبر شویم و هم بدانیم که چقدر بهشان بدهکاریم. نگذارید این افراد گرفتار شایعه شوند و چندصباح دیگر اطلاعات مغشوش و یا مخلوطی از راست و دروغ در سایتهای زیرپله‌ای و بی‌هویت در‌باره آنها منتشر شود. اسامی‌شان را منتشر فرمایید و خلاص. باز هم تاکید می‌کنم اینها مجرم که نیستند؛ طلبکارند آقا. طلبکار. حتی اگر صاحب‌منصب سابق و لاحق باشند یا وکیل مردم، طلبکار که هستند.

منبع: خبرآنلاین/محمد مهاجری
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: