کد خبر: ۷۵۴۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴
تعداد بازدید: ۴۳۲
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ضمن ابراز خرسندی از تمدید قرارداد سرمربی سرخپوشان برای دو سال دیگر گفت: حالاو قتش است تا مسئولان به فکر تمدید قرارداد بازیکنان باشند.
بهتر که برانکو ماند و طارمی رفت/ حالا نوبت به بازیکنان رسیده استبه گزارش خبرداغ،مرتضی فنونی زاده درباره تمدید قرارداد برانکو ایوانکوویچ گفت: اینکه سرمربی پرپسولیس قراردادش را با این تیم تمدید کرد بهترین خبر ممکن در طول هفته گذشته بود.

 

وی تصریح کرد: حالا آینده فنی پرسپولیس با این اتفاق می تواند تضمین شود و نوبتش است تا مدیریت باشگاه، ابزار لازم را برای موفقیت آقای برانکو فراهم کند. بازیکنان اصلی پرسپولیس قراردادشان رو به اتمام است و مدیریت باشگاه از امروز باید به فکر تمدید با آنها باشد. بازیکنان فعلی پرسپولیس اگر در این تیم نمانند کار سختی در انتظار برانکو است.

 

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: البته خوشحالم بازیکنی مثل مهدی طارمی که قلبش دیگر با پرسپولیس نبود از این تیم رفت. با اینکه پرسپولیس با نبودن چنین بازیکن با کیفیتی متضرر شد اما اگر می ماند زیان بیشتری به تیم وارد می کرد. چون دوست نداشت بماند و فکر رفتن بود.

 

فنونی زاده در پایان خاطر نشان کرد: پرسپولیس می تواند در لیگ برتر باز هم قهرمان شود. اما ابزار لازم برای موفقیت در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را ندارد و باید این تیم بلافاصله پس از اتمام محرومیتش بازیکنان بین المللی خوبی را جذب کند.

 

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: