کد خبر: ۷۵۴۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵
تعداد بازدید: ۳۱۷
کنفدراسیون فوتبال آسیا با پیشنهاد سعودیها برای تک بازی شدن لیگ قهرمانان آسیا مخالفت کرد.
مخالفت AFC با پیشنهاد اماراتی‌ها و سعودی‌ها برای لیگ آسیابه گزارش خبرداغ، هیاتی بلند پایه از کنفدراسیون فوتبال آسیا از قطر دیدن کردند و با مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور جلسه را برگزار کردند.

 

در این جلسه نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا تاکید کرد که AFC با پیشنهاد امارات و عربستان برای برگزار شدن لیگ قهرمانان آسیا بدون بازی رفت و برگشت مخالفت کرده است.

 

دو کشور امارات و عربستان با توجه به این که اعلام کرده‌اند که حاضر نیستند در خاک ایران و قطر به میدان بروند پیشنهاد داده‌اند که بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا به صورت تک بازی و در خانه بی طرف برگزار شود که کنفدراسیون فوتبال آسیا با این  درخواست مخالفت کرد.

 

نماینده AFC در دیدار با قطری‌ها تاکید کرد که لیگ قهرمانان آسیا و دیگر رقابت‌های آسیایی به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد و فعلا هیچ تغییری در این رقابتها به وجود نمی‌آید.

شفقنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: