کد خبر: ۷۵۴۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲
تعداد بازدید: ۵۲۹
به نظر می رسد که انتقال طارمی به الغرافه به خاطر بحث مالی به مشکل خورده است. آیا آقای گل بار دیگر به پرسپولیس برمی گردد؟
شوک به پرسپولیس از دوحه؛ شاید طارمی برگردد!به گزارش خبرداغ،به نظر می رسد که انتقال طارمی به الغرافه به خاطر بحث مالی به مشکل خورده است. آیا آقای گل بار دیگر به پرسپولیس برمی گردد؟

 

مهدی طارمی ستاره پرسپولیس در دو فصل اخیر سرانجام تصمیم خود را برای جدایی از این تیم نهایی کرد.

 

با وجود آنکه هواداران پرسپولیس بی صبرانه در انتظار بازگشت طارمی بودند اما او تصمیم گرفت تا به قطر برود و با تیم الغرافه به توافق نهایی رسید.

 

آقای گل دو فصل اخیر رقابت های لیگ برتر تست پزشکی الغرافه را با موفقیت پشت سر گذاشت و مورد استقبال مدیران این باشگاه قرار گرفت. قرار بود که روز گذشته قرارداد این بازیکن نهایی شود و او رسما به رسانه ها معرفی شود اما این اتفاق نیفتاد.

 

گرشاسبی سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس در اظهار نظری جالب تاکید کرد که طارمی در حالی به قطر رفت است که دو باشگاه پرسپولیس و الغرافه برای رقم این انتقال به توافق نرسیده اند که این هم در نوع خود بسیار عجیب بود.

 

به نظر می رسد که دو باشگاه پرسپولیس و الغرافه بر سر رقم این انتقال به توافق نهایی نرسیده اند و این احتمال وجود دارد که این انتقال صورت نگیرد که در این صورت طارمی به فوتبال ایران برمی گردد و این از نظر مالی به ضرر پرسپولیس است چرا که قرارداد طارمی با پایان فصل جاری تمام می شود و او بعد از فصل می تواند به صورت بازیکن آزاد سرخ پوشان را ترک کند و هیچ رقمی هم به باشگاه نمی رسد.

شفقنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: