کد خبر: ۷۵۴۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲
تعداد بازدید: ۸۰۷
‌باشگاه پرسپولیس در شرایطی با جدایی مهدی طارمی موافقت کرد که طبق اعلام باشگاه این انتقال‌800 هزار دلار برای ‌سرخ‌ها درآمد داشته است.
به گزارش خبرداغ،باشگاه پرسپولیس در شرایطی با جدایی مهدی طارمی موافقت کرد که طبق اعلام باشگاه این انتقال‌800 هزار دلار برای ‌سرخ‌ها درآمد داشته است. در‌حالی این خبر از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس تایید شده که طبق شنیده‌ها پرسپولیس بر‌اساس توافقی که با باشگاه ‌‌ریزه‌اسپور داشته باید قسمتی از این مبلغ را به باشگاه ترکیه‌‌ای پرداخت کند و این بدین‌معناست که از انتقال طارمی به قطر سود چندانی عاید پرسپولیس نمی‌شود و این تیم باید بعد از تبدیل دلارهای رسیده از قطر به یورو، این پول را به ترکیه و حساب باشگاه ‌‌ریزه‌اسپور واریز کنند.

 

 

پرسپولیس در‌حالی از انتقال طارمی به قطر چندان سودی عایدش نمی‌شود که در همه‌جای دنیا باشگاه‌های حرفه‌‌ای بخش عمده‌‌ای از هزینه‌های خود را با ترانسفر بازیکنان به دیگر تیم‌ها تامین می‌کنند و حالا پرسپولیس با این انتقال تمامی قوانین فوتبال حرفه‌‌ای را به چالش کشیده است! از حق‌پخش و حق کپی‌رایت که بگذریم گویا در بقیه زمینه‌ها نیز باشگاه‌های ایرانی راه صحیح درآمدزایی را نیاموخته‌اند و حتی انتقال بهترین بازیکن تیم به یک باشگاه خارجی هم با یک پروسه زیا‌ن‌ده صورت می‌گیرد!

 

 

خراسان ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۱
0
0
چه خوب شده این جوان معتاد نشد از کویر وحشت رفت و الا تا خونش را نمیخوردند ول کن نبودند
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: