کد خبر: ۷۵۴۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۹
تعداد بازدید: ۲۸۵
استاندار قزوین گفت: بیشتر دستگیرشدگان ناآرامی های اخیر در قزوین آزاد شده اند و هم اکنون کمتر از 10 نفر در بازداشت موقت به سرمی برند.
آزادی بیشتر دستگیرشدگان ناآرامی‌های قزوین
به گزارش خبرداغ ، عبدالمحمد زاهدی شامگاه چهارشنبه در نشست با اعضای ستاد جوانان دکتر روحانی در استان قزوین افزود: بیشتر دستگیرشدگان با تعهد والدین خود یا به قید وثیقه آزاد شده اند.

وی با بیان اینکه نیروهای انتظامی و امنیتی با مدارا با کسانی که دست به تجمع های غیرقانونی زدند برخورد کردند، گفت: در ناآرامی های اخیر تمام تلاش ما این بود به هیچ وجه به جان مردم آسیبی وارد نشود.

وی اضافه کرد: با وجود اینکه در قزوین و تاکستان اعتراضاتی شکل گرفت و عده ای از آن سوء استفاده کرده و دست به آشوب زدند اما کشته ای اتفاق نیفتاد و تنها تعداد کمی مجروح شدند که البته تعداد مجروحان نیروی انتظامی از دیگر مجروحان درگیری ها بیشتر بود.

منبع: ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: