کد خبر: ۷۵۴۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۸
تعداد بازدید: ۴۱۰
انتخاب اکبر عبدی به عنوان بازیگر فیلم سینمایی «لازانیا» و رونمایی از پوستر فیلم «کمدی انسانی» دو خبر امروز سینمای ایران است.
اکبری عبدی بازیگر «لازانیا» شد/ رونمایی از پوستر کمدی انسانی

انتخاب اکبر عبدی به عنوان بازیگر فیلم سینمایی «لازانیا» و رونمایی از پوستر فیلم «کمدی انسانی» دو خبر امروز سینمای ایران است.

به گزارش  خبرداغ به نقل از ایرنا، اکبر عبدی نقش اصلی «لازانیا» را عهده دار شد و طی روزهای گذشته جلوی دوربین این فیلم سینمایی رفته است.
«لازانیا» به تهیه کنندگی احمد احمدی و کارگردانی حسین قناعت در حالی کلید خورد که دیگر بازیگران و عوامل کامل این فیلم طی روزهای آینده اعلام می شوند.
علاوه بر اکبر عبدی حضور عبدالله اسکندری به عنوان طراح گریم، هاشم علی اکبری به عنوان مدیر تولید و سحر شهامت به عنوان طراح صحنه و لباس در این فیلم سینمایی قطعی شده است.
«لازانیا» فیلمی متفاوت در کارنامه حسین قناعت است و برای اکران سال 97 سینماها آماده می شود.

**تازه‌ترین پوستر «کمدی انسانی» رونمایی شد
پوستر تازه «کمدی انسانی» توسط رضا جباری طراحی شده است. «کمدی انسانی» تازه‌ترین فیلم محمدهادی کریمی است که آن را می توان یک کمدی تراژدی در بستر تاریخ معاصر قلمداد کرد.
بازیگران این فیلم عبارتند از علیرضا شجاع نوری، نیکی کریمی، فرخ نعمتی، هومن سیدی، لیلا زارع، بهاره کیان افشار و ایلیا نصراللهی.
«کمدی انسانی» از جمله آثار بخش مسابقه سی و پنجمین جشنواره ملی فیلم فجر بود.
این فیلم از 27 دی در سینماهای سراسر کشور اکران می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: