کد خبر: ۷۵۴۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۸
تعداد بازدید: ۲۵۴
فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری از انهدام باند سارقان حرفه ای کارخانجات و منازل نیمه ساز با ۳۰ فقره سرقت در شهرکرد خبر داد.
انهدام یک باند سرقت/ ۴ نفر دستگیر شدند
به گزارش خبرداغ ، غلامعباس غلامزاده اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کارخانجات قطب صنعتی و منازل نیمه ساز در شهرکرد به دلیل حساسیت موضوع به صورت ویژه شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تجزیه و تحلیل سرنخ های بدست آمده، ماموران انتظامی این استان موفق شدند متهمان را شناسایی کنند.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی های نامحسوس در تمامی مناطقی که احتمال حضور سارقان وجود داشت، آنها را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی طی یک عملیات این باند چهار نفره را دستگیر کردند.

به گزارش مهر به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری، غلامزاده خاطر نشان کرد: متهمان در بازجویی های فنی پلیس به ۳۰ فقره سرقت کارخانجات و منازل نیمه ساز اعتراف کردند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: