کد خبر: ۷۵۴۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴
تعداد بازدید: ۲۱۰
وزیر علوم گفت: با صحبتی که با وزیر اطلاعات و وزیر کشور داشتیم قرار شد بر اساس دستور رییس جمهور دانشجویانی که هنوز در بازداشت به سر می‌‌برند، طی امروز و فردا آزاد شوند.
دانشجویان بازداشتی به دستور رییس‌جمهور ظرف امروز و فردا آزاد می‌شوند/حدود ۲۰ نفر همچنان بازداشت‌اند

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، منصور غلامی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران و در پاسخ به ایلنا در مورد آخرین وضعیت دانشجویان بازداشت شده در حوادث اخیر و تعداد این افراد گفت: با توجه به اینکه برخی از این دانشجویان آزاد شدند،  آمار دقیقی از تعداد دانشجویانی که هنوز در بازداشت هستند، در دست نیست اما تعداد آنها کم است.

وزیر علوم ادامه داد: با صحبتی که با وزیر اطلاعات و وزیر کشور داشتیم قرار شد بر اساس دستور رییس جمهور این تعداد هم  به زودی و طی امروز و فردا آزاد شوند.

وی با اشاره به آمار دانشجویان بازداشت شده ،‌بیان کرد :جمع دانشجویان بازداشتی‌ که تاکنون به ما اطلاع‌ داده‌اند، در کل کشور ۱۳۰ نفر بوده است. بیشتر این افراد آزاد شده‌اند اما حدود ۱۵ الی ۲۰ نفر  همچنان در بازداشت هستند.

غلامی در پاسخ به اینکه علیرضا رحیمی عضو کمیسیون امنیت ملی اعلام کرده که وزیر اطلاعات قول داده تا امتحانات دانشجویان بدون وثیقه آزاد شوند،‌ افزود: بله همینطور است. اقای علوی روز گذشته و امروز در هیات دولت به من هم قول دادند و امیدواریم این مساله اتقاق افتد.

وی درباره اینکه دانشجویان بازداشتی ستاره‌دار خواهند شد یاخیر،‌ گفت: کلا بحث ستاره دارد شدن دانشجویان را برداشته‌ایم.مفهوم ستاره برای زمانی بود که دانشجویان را به شکلی زیر نظر می گرفتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: