کد خبر: ۷۵۴۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۵
تعداد بازدید: ۳۱۱
بیانات امروز رهبر انقلاب درباره ناآرامی‌های اخیر کشور با بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های خارجی همراه بود.
بازتاب بیانات رهبر ایران درباره ناآرامی‌های اخیر در رسانه‌های خارجی

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، خبرگزاری رویترز تیتر «خامنه‌ای: آمریکا و بریتانیا در تحریک ناآرامی‌های ایران موفق نمی‌شوند» را برای بازتاب فرمایشان امروز رهبر انقلاب انتخاب کرد و در این باره نوشت :«آیت‌الله علی خامنه‌ای» رهبر ایران امروز -سه شنبه- عنوان کردند که ایران تلاش‌های آمریکا و بریتانیا برای تحریک ناآرامی‌ها در اعتراضات اخیر را با ناامیدی مواجه کرد.

رویترز در ادامه این بخش از اظهارات رهبر انقلاب را  بازتاب دادند که «دشمن بارها اقداماتی را در پیش گرفته و هر بار با شکست مواجه شده است... این به دلیل مقاومت و به دلیل مانع ملی و مردمی قدرتمند است.»

روسیه الیوم نیز به بازتاب اظهارات امروز –سه‌شنبه- رهبر انقلاب درباره اعتراضات اخیر در کشور پرداخت و این تیتر را برای گزارش خود انتخاب کرد : «خامنه‌ای: اعتراضات اقدامات شیطانی از سوی خارجی‌هاست»

روسیه الیوم در این باره نوشت: رهبر ایران اعتراضات اخیر در ایران را حباب و اعمال شیطانی توصیف کردند و طرف‌های خارجی و مخالف را به تحریک اعتراضات در این کشور متهم کردند.

سایت شبکه خبری المیادین نیز در این باره نوشت: رهبر ایران خواستار تفکیک میان مطالبات به حق مردم و رفتارهای وحشیانه و مخرب در جریان ناآرامی‌های اخیر شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: