کد خبر: ۷۵۴۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
تعداد بازدید: ۳۱۴
مسؤول برگزاری مسابقات سازمان لیگ در گفت‌وگو با برنامه نود پیرامون عدم حضور تماشاگران استقلال در دیدار با تراکتورسازی توضیح داد.
چرا تماشاگران استقلال در بازی با تراکتور حضور نداشتند؟به گزارش خبرداغ ، سعید فتاحی در این باره گفت: با توجه به اینکه در جلسه قبل از مسابقه سرپرست استقلال عنوان کرد تماشاگر سازمان یافته نداریم، هیأت فوتبال آذربایجان شرقی فکر کرد تماشاگر استقلالی قرار نیست به ورزشگاه بیاید و به همین منظور جایگاهی اختصاص داده نشده بود ولی بنده ورود کردم و گفتم باید 10 درصد در اختیار تیم مهمان باشد.

 

او ادامه داد: جایگاه تماشاگران تیم مهمان در بازی تراکتور و استقلال خالی بود ولی به دلیل عدم هماهنگی، هواداران استقلال، آنها بین تماشاگران تراکتورسازی متفرق شده بودند.

 

فتاحی تصریح کرد: لیدرهای استقلال به بنده مراجعه کردند و گفتند می‌خواهند به محلی که برای آنها تعیین شده بیایند؛ آقای حمیسی، مسؤول حراست فدراسیون با لیدرهای استقلال رفتند تا تعداد تماشاگر این تیم که بیرون از ورزشگاه یادگار امام تبریز بودند را روی سکوهای اختصاصی خودشان بیاورند ولی هواداران استقلال بین تماشاگران تراکتور رفته بودند.

 

مسؤول برگزاری مسابقات سازمان لیگ به پرونده محرومیت جپاروف اشاره کرد و افزود: از ابتدا رای‌ برای جپاروف صادر نشده بود؛ اصلا رای نیامد که جپاروف یک ماه محروم شود و قرار بود در کمیته انضباطی رای این پرونده را بدهند که همین اتفاق هم افتاد.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: