کد خبر: ۷۵۴۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۲
تعداد بازدید: ۵۹۲
فال روزانه سه شنبه 19 دی 1396
متولد فروردین : شما در روزهای گذشته دچار حالت‌هایی از افسردگی شده بودید البته در حال حاضر نیز کمی این حالت را حفظ کرده‌اید اما نسبت به روزهای گذشته‌تان بسیار این حالت در شما کاهش پیدا کرده است. شما به صحبت‌ها و نصیحت‌های دیگران که می‌شنوید عمل می‌کنید و موفقیت‌هایی که تا کنون کسب کرده بودید نیز تا حدودی به همین دلیل است. برای این که کاری را ﺁغاز کنید به دنبال هیچ محرکی نباشید، شما باید خودتان این محرک را در خودتان بیدار کنید.

متولد اردیبهشت
: همه به حال شما غبطه می‌خورند و به شما حسادت می‌ورزند زیرا فکر می‌کنند شما زندگی عالی را دارید اما شاید در درون زندگی‌تان این طور نباشد. شما از این مساله رنج زیادی می‌برید زیرا این مسئله را نمی‌توانید به شخص دیگری انتقال دهید و فقط اذیت می‌شوید و شنیدن این صحبت‌ها و عدم واکنش‌هایتان سبب شده است که اختلافاتی وارد زندگی شخصی تان شود و انرژی شما و اشخاص خانواده تان را بگیرد بهتر است به این صحبت‌ها اهمیتی ندهید.

متولد خرداد
: شما امروز ایده‌های جدیدی برای اینکه کارهایتان را سریعتر انجام دهید دارید، اما چیزی فکر شما را عذاب می‌دهد و شما نمی‌دانید که بین نوآوری و ابتکار و کارهای روزمره همیشگی کدام را برگزینید. باوجود اینکه شما دوست دارید با چند تن از دوستان خاص خود به استراحت و تفریح بپردازید، ولی اکنون وظایف کاریتان در اولویت قرار دارند. اهمیت دادن به این اولویت‌ها به شما کمک می‌کند فرد موفق‌تری باشید.

متولد تیر : ممکن است احساس کنید که امروز بسیار سرزنده و شاد هستید، اما الان مردد هستید که‌ آیا ترس از پذیرفته نشدن را نشان بدهید یا خیر. به جای اینکه در میان عده زیادی از مردم وانمود کنید که دارای اعتماد به نفس زیادی و در میان آنها شاد و خرم هستید، سعی کنید زمان فراغت تان را با یکی دو تا از دوستان نزدیک تان بگذرانید. سر و صدای کمتر در محیط پیرامون تان باعث می‌شود تا کودک درون تان ناخودآگاه از درون تان بیرون بیاید و شروع به بازی و تفریح کند.

متولد مرداد
: شما امروز وقتی به خرج و مخارجتان نگاه می کنید با واقعیت تلخی مواجه می شوید، برای اینکه فراموش کرده اید که بین درآمدتان و صورت حسابهاتان تعادل ایجاد کنید. اما شما می توانید با تمرکز داشتن این شرایط را اصلاح کنید. اما اگر نسبت به این موضوع بی توجه باشید امکان دارد این اتفاق ساده تبدیل به یک مشکل واقعی شود.

متولد شهریور
: اگرچه شور و هیجان احساسی اکنون فروکش کرده است، اما هنوز هم دچار اشتباه شدن برایتان خیلی عجیب است. فردی به شما نزدیک می‌شود و امکان دارد این فرد حقایق و تصویرهایی که جلوه‌ای از خوش‌بینی بیش از اندازه هستند را به شما تلقین کند. شما نمی‌خواهید که فردی منفی باف به نظر برسید، اما نمی‌توانید درستی اطلاعات را تشخیص دهید. به خاطر تفکرات دیگران نگران نباشید؛ با خودتان صادق باشید. اگر نسبت به چیزی احساس خوبی نداشتید آن را خریداری نکنید.

متولد مهر : احتمالاً به هر دعوتی که امروز از شما می‌شود پاسخ مثبت می‌دهید چون به نظرتان خوشایند می‌آیند.اما ممکن است در موقعیتی قرار بگیرید که بهتان خوش نگذرد چون از اینکه در جای دیگری حضور ندارید دچار استرس شده اید. تا دیر نشده عجله کنید، سنگ بزرگ نشانه ی نزدن است. برای اینکه چیزی را از دست ندهید از زیادی آن بپرهیزید. شاید بعداً فرصت بهتری برای این کار داشته باشید.

متولد آبان : امروز موضوع درباره چیزی نیست که می‌گویید بلکه درباره چیزی است که نمی‌گویید. روابطی متقابلی که در خانه یا محل کار دارید ممکن است بوسیله احساسات بیان نشده شما تحت تاثیر قرار گیرد. اگر هر کس از نظر احساسی شفاف و واضح بود زندگی خیلی راحت تر می‌شد اما اکنون نگهداری اسرار فقط می‌تواند به فشار روحی و استرس شما بیفزاید. ممکن است احساس کنید که هیچ راه حلی وجود ندارد اما خشنودی و رضایت شما بیشتر از اینکه غیر قابل دسترس باشد به تاخیر افتاده است.

متولد آذر : امروز برنامه ریزی كردن برای اهداف بلند مدت برایتان مشكل ساز خواهد بود، چراكه زندگی شما در حال تغییر كردن است و شما نمی‌توانید دقیقاً بفهمید كه چه چیزهایی برایتان مهم تر هستند. به جای اینكه با فكر كردن به مسائل حاشیه ای ذهن خود را منحرف كنید، فقط روی اتفاقاتی كه در زمان حال رخ می‌دهد تمركز كنید. اگر این گونه عمل كنید به همه كارهایتان خواهید رسید.

متولد دی
: شور و اشتیاق شدید شما می‌تواند در روابط تان با یكی همكاران یا با نامزدتان باعث بروز اختلاف بشود. اما زیاد صحبت كردن در این مورد فقط تأثیر منفی می‌گذارد، مگر اینكه شما در جستجوی حقیقت و راستی باشید. مردم از این اخلاق شما كه خیلی راحت حرف می‌زنید و خیلی راحت هم قول می‌دهید خسته شده‌اند. فراموش نكنید كه نباید در مورد یك كار صحبت كنید بلكه فقط باید آن را انجام دهید.

متولد بهمن : شما توانایی فوق العاده‌ای در محدود كردن افق فكری خود دارید، بنابراین می‌توانید بر روی مهم ترین اهدافتان تمركز كنید. بعضی اوقات شما انقدر درگیر جزئیات و مسائل حاشیه‌ای می‌شوید كه رسیدن به مهمترین هدفتان را فراموش می‌كنید. اما امروز شما می‌توانید كاملاً نیازها و آرزوهای خود را متعادل كنید و در زمان كمتری بهترین بازده را داشته باشید.

متولد اسفند : شما انقدر عاقل هستید که کارهایی که شروع کرده اید را هرچه زودتر و تا آخر هفته تمام کنید. اما قبل از اینکه بتوانید کارهایتان را به مرحله بعدی برسانید به موانعی خارجی برخورد می‌کنید. شاید از شکست خوردن می‌ترسید و یا شاید هم از اینکه تلاش‌هایتان زود به ثمر نرسد نگران هستید. اما باید بدانید الان وقت این نیست که کارهایی که انجام داده اید را زیادی تجزیه و تحلیل کنید. فعلا همان روندی که پیش گرفته بودید را ادامه دهید. احتمالا به موفقیت‌هایی می‌رسید که فراتر از تصورتان خواهد بود.


پرشین فال
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: