کد خبر: ۷۵۴۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴
تعداد بازدید: ۲۱۸
پارس جنوبی که نیم فصل اول را رویایی پشت سر گذاشته بود حالا در مرحله سخت مسابقات قرار گرفته و برای حفظ موقعیتش در لیگ هفدهم باید روند موفقیت آمیز گذشته را ادامه دهد.
پرسپولیس هم خوب امتیاز نگرفته است/ پارس دو بازیکن دیگر جذب می کندبه گزارش خبرداغ،پارس جنوبی در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر ، دو مساوی و یک باخت به دست آورده است. این تیم برای اینکه جایگاه امروزش که یکی از مدعیان کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا است را از دست ندهد باید در بازی های آینده نتایج به مراتب بهتری بگیرد.

 

بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی دررابطه با شرایط تیمش گفت:«  شرایط پارس جنوبی مثل نیم فصل اول خوب است.»

 

او در رابطه با عملکرد این تیم در نقل و انتقالات گفت:« بازیکنان ما آنقدر در نیم فصل اول عملکرد خوبی داشتند که پیشنهادات زیادی در نیم فصل داشتند اما ما سعی کردیم تیممان را برای نیم فصل دوم حفظ کنیم. همچنین ما به احتمال فراوان یکی دو بازیکن دیگر را در این مدت به خدمت می گیریم. »

 

مدیر عامل پارس جنوبی با اشاره به نتایج ضعیف این تیم در نیم فصل دوم گفت:« همه تیم ها در نیم فصل دوم امتیاز از دست می دهند و امتیاز گرفتن در دور برگشت برای همه سخت است. پرسپولیس هم در نیم فصل دوم نتوانسته مانند نیم فصل اول امتیاز بگیرد. با این حال مطمئن هستم ما در دوربرگشت هم روند خوبمان را ادامه خواهیم داد.»

 

رضاییان در انتها گفت:« در ابتدا می خواهیم فصل را بدون استرس سقوط به پایان برسانیم. ما درحال حاضر دنبال قهرمانی و کسب سهمیه نیستیم و تنها می خواهیم فوتبال خوبی را بازی کنیم.»

 

ورزش سه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: