کد خبر: ۷۵۴۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۱
تعداد بازدید: ۳۴۸
سرمای بی‌سابقه و فلج‌کننده در شرق ایالات متحده و کانادا به همراه طوفان زمستانی کشنده باعث هرج و مرج در فرودگاه‌های اصلی و تاخیر در پروازهای این مناطق شد.
به گزارش خبرداغ ، برای برخی از مناطق کانادا دمای هوای منفی ۵۰ درجه سانتیگراد پیش بینی شده است. همچنین این سرمای طاقت فرسا تا کنون سبب کشته شدن ۱۹ نفر در آمریکا شده است.

طوفان و برف سنگین در ساحل شرقی آمریکا همچنین سبب لغو پروازها در روز پنجشنبه شده بود. اما در روز شنبه بیش از ۳۴۲۰ پرواز داخلی و خارجی در آمریکا با تأخیرهای طولانی مواجه شد که از این میان فرودگاه‌های جان اف کندی نیویورک و چارلستون کارولینای جنوبی بیش از همه تحت تاثیر این سرمای بی‌سابقه قرار گرفتند.

گفته می‌شود افزایش ناگهانی برنامه‌ریزی مجدد پروازها پس از طوفان، همراه با آسیب شدید طوفان به تجهیزات، منجر به تأخیر در پروازها و مسافرگیری شده است.

در ادامه این هرج و مرج در روز جمعه دو هواپیما در ترمینال ۴ فرودگاه جان اف کندی با یکدیگر برخورد کردند که البته این حادثه تلفاتی نداشته است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، پیش بینی می‌شود تا اوائل هفته آینده، این کاهش دمای کم‌سابقه ادامه پیدا کند و مشکلات ترافیکی دیگری به همراه داشته باشد.

در کانادا نیز که برای دو هفته سرمایی بی‌سابقه را تجربه می‌کند، تاخیر و لغو پروازها در فرودگاه تورنتو مشکلاتی را بوجود آورده است.

منبع: ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: