کد خبر: ۷۵۴۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲
تعداد بازدید: ۱۲۵۵
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اخیراً نامه‌ای به هیئت رئیسه مجلس درباره استیضاح وزیر تعاون،کار و رفاه امور اجتماعی، نظر استیضاح‌کنندگان را اعلام کرده است.

مکاتبه کمیسیون اجتماعی مجلس به هیأت‌رئیسه درباره استیضاح ربیعی + تصویرحسین مقصودی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه اخیراً طرح استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی با حضور وی در کمیسیون اجتماعی پارلمان بررسی شد، گفت: در این نشست طراحان استیضاح از پاسخ‌های وزیر قانع نشدند.

وی ادامه داد: در چند روز گذشته نایب رئیس کمیسیون اجتماعی طی نامه‌ای به هیئت‌رئیسه مجلس نظر طراحان استیضاح را به این هیئت اعلام کرده و خواستار اعمال تشریفات قانونی در این زمینه شده است.

نماینده مردم سبزوار در مجلس با تاکید بر اینکه 32 نماینده طرح استیضاح علی ربیعی را امضا کرده‌اند، تصریح کرد: هیئت‌رئیسه مجلس هرچه سریعتر باید طرح استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی را اعلام وصول کند. هرگونه کوتاهی در این زمینه تخلف هیأت رئیسه محسوب می گردد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: