کد خبر: ۷۵۴۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸
تعداد بازدید: ۳۷۹
مدیرعامل بانک تجارت مهمترین محورهای عملیاتی این بانک تا پایان سالجاری را تجهیز منابع ، وصول مطالبات و فروش املاک مازاد و تملیکی عنوان کرد.
مهمترین برنامه های بانک تجارت : تجهیز منابع ، وصول مطالبات ، فروش املاک مازادبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک تجارت رضا دولت آبادی در جلسه ویدئو کنفرانس با حضور بیش از دوهزار نفر از مدیران و روسای شعب این بانک در سراسر کشور برنامه های عملیاتی خود در کوتاه مدت برای بهبود وضعیت این بانک را اعلام کرد .

وی جذب منابع پایدار و با کیفیت را از جمله مهمترین اولویتهای عملیاتی بانک تجارت در مقطع کنونی عنوان کرد و یادآور شد:  قطعا بانک تجارت با پایبندی به رویکرد و دستورالعملهای بانک مرکزی در خصوص نرخ سود سپرده ها از هرگونه اقدامی که انضباط بازار پول در کشور را تحت تاثیر قرار دهد پرهیز خواهد کرد و به جای آن خواهیم کوشید از طریق ارائه خدمات باکیفیت و متفاوت ارزی و ریالی و توسعه خدمات بانکداری الکترونیک  زمینه را برای جذب منابع از طیف های مختلف مشتریان فراهم آوریم . وی در این خصوص افزود : امروز واحدهای ارزی و شعب بانک تجارت از ظرفیتهای بسیار خوبی برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان جهت صدور ضمانتنامه های ارزی و ریالی  ، گشایش اعتبارات اسنادی داخلی و خارجی ، خرید و فروش ارز و ... برخوردارند ، ضمن آنکه برنامه ما ارتقاء فوری سامانه های سخت افزاری و نرم افزاری در حوزه IT بانک برای ارائه خدمات ممتاز بانکداری الکترونیک به هم میهنان است .

مدیرعامل جدید بانک تجارت در ادامه با تشریح اولویتها و برنامه های این بانک برای کاهش مطالبات معوق گفت : تشدید مشکل مطالبات معوق در سالهای اخیر یکی از اصلی ترین دلایل محدود شدن قدرت بانکها در تامین مالی بنگاه های تولیدی کشور بوده و آنچه در این میان از شبکه بانکی انتظار می رود افزایش تلاش در جهت وصول مطالبات غیرجاری است که بانک تجارت نیز با توان و سرعت بیشتری در این حوزه فعال خواهد بود. وی افزود : همانطور که مدیران ارشد اقتصادی کشور نیز تاکید دارند رویکرد بانک تجارت در حوزه وصول مطالبات ، جدیت توام با دقت و انعطاف پذیری در بررسی و تعیین تکلیف پرونده های مطالباتی است .  وی با اشاره به تشکیل کمیته های وصول مطالبات این بانک در سطوح مختلف تاکید کرد : هدف اصلی ما در این حوزه فراهم آوردن شرایط مناسب برای چرخش موثر منابع بانک و کسب نقدینگی لازم برای اعطای تسهیلات به تولیدکنندگان و دیگر کارآفرینان واقعی اقتصاد کشور است و امیدواریم با تداوم موفقیت بانک در این حوزه طی سال مالی آتی بتوانیم اقدام به آزادسازی بخشی از ذخایر مطالباتی بانک نموده و شرایط مطلوب تری را برای تامین حقوق ذینفعان از جمله سهامداران و سپرده گذاران بانک ایجاد نماییم.

دولت آبادی تسریع در فروش املاک مازاد را از دیگر اولویتهای عملیاتی این بانک در کوتاه مدت بر شمرد و افزود : یکی از مهمترین راه حلهای موجود برای بهبود وضعیت صورتهای مالی بانکها ، مولدسازی دارایی ها است و برای تحقق این هدف فروش املاک مازاد بسیار مهم است و با اجرایی شدن آن بخشی از مشکلات شبکه بانکی برای تامین مالی بخش تولید در کشور از میان برداشته می شود . وی افزود : در این زمینه تصمیمات مهمی در جهت افزایش اختیارات ارکان ذیربط بویژه مدیریتهای استانی بانک اتخاذ شده و انتظار می رود بانک تجارت عملکرد موفقی در فروش املاک مازاد خود در شبکه بانکی کشور ارائه دهد .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: