کد خبر: ۷۵۳۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰
تعداد بازدید: ۲۶۵
معاون استاندار همدان گفت: در وقایع اخیر تمام تلاش ما معطوف به این بود که آسیبی به مردم وارد نشود که خوشبختانه با هوشیاری مردم و جدا شدن صف آن‌ها از اغتشاشگران، شرایط در استان کنترل شد.
معاون ‌استاندار همدان: شرایط در استان کنترل شده / متأسفانه چند تن از هم‌وطنانمان جان باختند

به گزارش  خبرداغ به نقل از تسنیم، سعید شاهرخی پیش از ظهر امروز در ستاد بزرگداشت دهه فجر همدان با اشاره به اتفاقات رخ‌داده در کشور اظهار داشت: همه ما می‌دانیم که مردم درباره مسائل مختلف دیدگاه‌ها و بیاناتی دارند که حضور آنها برای بیان مشکلات و یا صحبت با مسئولان و غیره رویه‌ای خاص دارد.

وی با اشاره به اینکه در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران نیز سازوکار لازم برای راهپیمایی و تجمعات مردمی در کشور وجود دارد افزود: خوشبختانه در کشور ما فضای باز سیاسی، فرهنگی و اجتماعی برای بیان نظرات مردم فراهم است.

معاون استاندار همدان با اشاره به سخنان سخیف برخی دولت‌های خارجی درباره کشور و ملت ایران گفت: برخی از این دولت‌ها افرادی را اجیر کرده بودند که کشور ما را به اغتشاش بکشند که خوشبختانه مردم با جدا کردن صفوف خود از صف اغتشاشگران مانع از این کار شدند.

وی بابیان اینکه این روزها با اتفاقات رخ‌داده در کشور هرروز بیشتر از گذشته ریشه فتنه‌ها در کشور نمایان‌تر می‌شود ابراز کرد: ما در این معرکه دیدیم که مردم با این قبیل اتفاقات چگونه برخورد کردند و متوجه شدیم چه کسانی به اغتشاشگران برنامه می‌دهند.

شاهرخی حرکت مردم برای مقابله با اغتشاشگران را نشانه هوشیاری و دل‌بستگی آن‌ها به‌نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و بیان کرد: تا زمانی که مردم در این عرصه حضور دارند اقدامات دشمنان علیه نظام اسلامی به نتیجه نمی‌رسد.

وی با تأکید بر لزوم حفظ آمادگی دائمی برای مقابله با توطئه دشمنان در کشور تصریح کرد: در وقایع اخیر تمام تلاش ما معطوف به این بود که آسیبی به مردم وارد نشود که خوشبختانه با هوشیاری مردم و جدا شدن صف آن‌ها از اغتشاشگران، شرایط در استان کنترل شد.

معاون سیاسی استاندار همدان با قدردانی از حرکت ستودنی مردم ایران به‌ویژه مردم شهیدپرور همدان برای حضور در راهپیمایی روز گذشته ابراز کرد: مردم با حضور خود یک‌بار دیگر دل‌بستگی و پیوند خود با امام راحل و مقام معظم رهبری را به نمایش گذاشتند که این مسئولیت ما مسئولان را بیشتر می‌کند.

وی با گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد: این انقلاب بزرگ بنیان طاغوت در کشور را برچید و با تکیه‌بر دو محور صلابت رهبری و حضور مداوم و پرشور مردم و پیوند آن‌ها با رهبری به موفقیت دست یافت.

شاهرخی تصریح کرد: امام (ره) به پشتوانه این مردم، جمهوری اسلامی را برقرار کردند و برای ملت ایران اصالت قائل بودند موضوع مهمی که در قانون اساسی نیز به آن توجه شده است.

وی با اشاره به نقش مردم در حمایت از انقلاب اسلامی و ایستادگی آن‌ها در برابر مشکلات موجود در کشور عنوان کرد: اغتشاشگران در چند روز گذشته سناریوی کشته سازی را دنبال می‌کردند که باوجود حضور گسترده مردم و در هم پیچیدن طومار آنها، متأسفانه چند تن از هم‌وطنانمان نیز جان خود را از دست دادند.

این مسئول بابیان اینکه انقلاب اسلامی به‌عنوان گوهری ارزشمند و امانت الهی در دست ما قرار دارد و باید نسل به نسل موردحمایت قرار گیرد اظهار داشت: وقتی به ماجرای شهادت شهید حججی نگاه می‌کنیم می‌بینیم ما چنین سلحشوری‌هایی را در نسل اول انقلاب دیده‌ایم که حالا به نسل‌های بعدی نیز منتقل‌شده است.

معاون استاندار همدان تأکید کرد: ریشه‌های انقلاب اسلامی ایران آن‌قدر قوی است که دسیسه‌های دشمنان و یاوه‌گویی‌های آن‌ها نمی‌تواند ضربه ای اصلی و کاری به این درخت تنومند وارد کند.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران در مسیری که مشخص‌ شده است با اقتدار گام برمی‌دارد افزود: خوشبختانه کارهای بسیاری در کشور انجام‌ شده و با وجود مشکلات،اقدامات بزرگی رخ‌ داده است.

شاهرخی فعالیت جوانان و دستاوردهای آن‌ها را نشان از توجه نظام اسلامی به این قشر از جامعه دانست و تصریح کرد: امروز باید کارهای ارزشمندی که توسط نظام اسلامی انجام‌ شده است برای مردم بیان گردد و نباید برخی بیش‌ ازحد نقاط ضعف موجود در کشور را برجسته کنند.

وی با تأکید بر اینکه امروز تقویت دولت، تقویت نظام اسلامی و بیان خدمات آن، بیان خدمات نظام است ابراز کرد: همه باید دست‌به‌دست هم دهیم و بدون اغراق خدمات نظام را بیان کنیم تا مایه امیدواری مردم شود.

معاون استاندار همدان افزود: عدم بیان خدمات و برنامه‌های انجام‌شده توسط نظام اسلامی و یا تنها پرداختن به نقاط ضعف موجود در کشور، جفا در حق نظام اسلامی است که سبب بروز چالش‌ها و سوالات بسیاری در جامعه می‌شود.

وی بابیان اینکه دهه فجر فرصت مناسبی است تا مسئولان دستگاه‌های اجرایی درباره خدمات و اقدامات خود در جامعه به مردم توضیح دهند گفت: متأسفانه قدرت پردازش نقاط منفی در همدان بسیار زیاد بوده در حالی‌که کارهای خوب بسیاری در استان انجام‌ شده است.

شاهرخی با تأکید برمردمی برگزار شدن برنامه‌های دهه فجر در استان عنوان کرد: امسال باید ضمن توجه به وجود شادی و نشاط در جامعه، برنامه‌ها به‌صورت کاملاً مردمی برگزار شود چراکه انقلاب اسلامی یک حرکت مردمی است.

وی بابیان اینکه راهپیمایی22 بهمن‌ماه امسال باید باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود اظهار داشت: هیچ‌کس حق ندارد از این ایام باشکوه که متعلق به همه اقشار و گروه‌های موجود در جامعه است، استفاده باندی، گروهی و جناحی کند.

معاون سیاسی استاندار همدان با تأکید بر اینکه مسئولان و سخنرانان باید در راستای همدلی و تقویت وحدت موجود در جامعه سخنرانی کنند ابراز کرد: از همه احزاب و گروه‌های موجود در استان که با صدور پیام‌هایی موضع خود نسبت به وقایع اخیر را بیان کردند و در این شرایط کنار هم ایستادند تشکر می‌کنم.

وی خطاب به رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان نیز گفت: از کمیته ارزیابی می‌خواهم در پایان برنامه‌ها، بدون رودربایستی از افراد فعال قدردانی کرده و اسامی افرادی که به وظایف خود به‌درستی عمل نکردند را اعلام کند تا درباره عملکردشان پاسخگو باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: