کد خبر: ۷۵۳۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۹
تعداد بازدید: ۲۸۵
همامی دروازه بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس مدعی شد که به دلیل اینکه پرسپولیس فوتبال او را خراب کرده است یک ریال هم به این تیم تخفیف نمی دهد.
شاکی پرسپولیس کوتاه نمی‌آیدبه گزارش خبرداغ ، مسعود همامی، دروازه بان 34 ساله فوتبال کشورمان که 3 سال پیش و در نیم فصل دوم لیگ چهاردهم از پیکان به پرسپولیس پیوسته بود، پس از 6 ماه حضور در این تیم از سرخ پوشان پایتخت جدا و راهی تراکتورسازی تبریز شد.


این دروازه بان که در دوران حضورش در پرسپولیس تنها 1 بازی انجام داد، درحالی شاکی جدید سرخپوشان محسوب می شود که حدود 700 میلیون تومان از این باشگاه طلبکار است و تمام تلاشش را می کند تا این غرامت را دریافت کند.


حالا همامی به کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC شکایت کرده و حتی یک ریال هم کوتاه نمی آید و تا شاکی جدید پرسپولیسی ها همچنان پیگیر طلبش باشد.


بر همین اساس مسعود همامی طبق مصاحبه ای اعلام کرد: متأسفانه مدیران باشگاه پرسپولیس کاری کردند که به فوتبال من لطمه بخورد. در زمان نقل و انتقالات می‌توانستم به تیم هایی که مرا می خواهند، بروم اما وقتی فصل نقل و انتقالات بسته شد نتوانستم تیمی انتخاب کرده و مجبور شدم به لیگ دسته اول بروم. اگر بین فصل نقل و انتقالات فسخ می کردم، مبلغ کمتری می‌گرفتم و از باشگاه پرسپولیس جدا می‌شدم اما حالا تمام پولم را می خواهم و کوتاه نمی آیم.

خبرآنلاین

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: