کد خبر: ۷۵۳۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰
تعداد بازدید: ۲۳۹
جلسه دفتر سیاسی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی روز گذشته با حضور اعضای این دفتر و جمعی از اعضای شورای مرکزی حزب برگزار شد.
بررسی و تحلیل اعتراض‌های اخیر در جلسه دفتر سیاسی حزب اتحاد ملت به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، جلسه دفتر سیاسی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی روز گذشته با حضور اعضای این دفتر و جمعی از اعضای شورای مرکزی حزب برگزار شد.

مرور اخبار، بررسی و تحلیل درباره وقایع اخیر و اعتراض‌های چند روز گذشته در تهران و سایر نقاط کشور از محورهای مهم این جلسه بود.

در این راستا دبیرکل حزب گزارش مبسوطی از مباحث جلسه‌ای که به دعوت معاون سیاسی وزارت کشور و با حضور دبیران کل احزاب در این وزارتخانه با همین موضوع تشکیل شده بود ارائه کرد.

در ادامه تعدادی از اعضا تحلیل‌های خود را از چگونگی شکل‌گیری این حرکت اعتراضی در مشهد و سیر گسترش آن به شهرهای دیگر و مطالبات معترضین و پیش‌بینی آینده آن را بیان کردند و بر تفکیک اعتراضات به‌حق و برخی حرکات تخریبی تاکید کردند.

ادامه مباحث به جلسه مشترک شورای مرکزی و دفتر سیاسی در روز آینده موکول شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: