کد خبر: ۷۵۳۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳
تعداد بازدید: ۱۹۳
وزارت کشور با دعوت از دبیران و مسئولان احزاب عمده کشور ضمن دریافت دیدگاه و نظرات آنها درباره حوادث اخیر کشور به تبادل نظر در جهت تقویت همبستگی و اتحاد ملی پرداخت.
دعوت از احزاب اصلاح‌طلب برای حل بحران

وزارت کشور با دعوت از دبیران و مسئولان احزاب عمده کشور ضمن دریافت دیدگاه و نظرات آنها درباره حوادث اخیر کشور به تبادل نظر در جهت تقویت همبستگی و اتحاد ملی پرداخت.

به گزارش خبرداغ به نقل از «انتخاب»، وزارت کشور با دعوت از دبیران و مسئولان احزاب عمده کشور ضمن دریافت دیدگاه و نظرات آنها درباره حوادث اخیر کشور به تبادل نظر در جهت تقویت همبستگی و اتحاد ملی پرداخت.

در این دعوت که از سوی معاون سیاسی کشور و باعنوان شورای گفتگوی سیاسی کشور انجام شد مسئولان تمامی احزاب اعم از اصولگرا، اصلاح طلب و مستقل حضور داشتند و ضمن تاکید بر اهتمام ویژه مسئولان کشور بر حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و رفع بی عدالتی و تبعیض ها خواستار برخورد ریشه ای و اصولی با عوامل بروز این حوادث در دو بخش نارضایتی های مردمی و اغتشاشات شدند.

در این نشست همچنین توجه ویژه به نقش جریان انحرافی و لیدر این جریان در اعتبار زدائی از دستگاه های مختلف حاکمیتی و ترویج بی اعتمادی مردم نسبت به عملکرد نظام که یکی از عوامل بروز این حوادث به شمار می رود و واکاوی و دقت در عتاب مقام معظم رهبری در روز چهارشنبه ششم دیماه در این رابطه مورد تاکید قرار گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: