کد خبر: ۷۵۳۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۰
تعداد بازدید: ۹۱۹
اخبار مربوط به نامزدی شاهزاده هری در هفته های اخیر به طور مرتب در رسانه های اجتماعی چرخیده است. همه در مورد نامزد او، مگان مارکل، صحبت کرده و بحث می کنند که آیا او می تواند شریک زندگی مناسب و درخوری برای شاهزاده بریتانیا باشد یا خیر.
به گزارش خبرداغ به نقل از وب سایت روزیاتو،  اخبار مربوط به نامزدی شاهزاده هری در هفته های اخیر به طور مرتب در رسانه های اجتماعی چرخیده است. همه در مورد نامزد او، مگان مارکل، صحبت کرده و بحث می کنند که آیا او می تواند شریک زندگی مناسب و درخوری برای شاهزاده بریتانیا باشد یا خیر. در حالی که بسیاری از مردم بریتانیا از این اتفاق خوشحالند، برخی دختران بریتانیایی و حتی خارج از بریتانیا از خبر نامزدی شاهزاده هری ناراحت شده اند زیرا دیگر شانسی برای این که پرنسس خانواده سلطنتی بریتانیا باشند ندارند.
 
اما روابط عاشقانه شاهزاده هری به مگان مارکل محدود نبوده و قبل از مارکل، وی همواره برای مدتی با دختران و زنان دیگری در ارتباط بوده است. در این میان گاهی پیش آمده که شاهزاده هری از دخترانی خواستگاری کرده اما آن ها به شاهزاده بریتانیایی جواب رد داده اند. باور نکردنی است اما واقعیت دارد و در ادامه این مطلب شما را با ۷ دختری که خواستگاری شاهزاده هری را رد کرده و یا جدایی از او بعد از مدتی آشنایی را انتخاب کردند آشنا خواهیم کرد.

۱- چلسی دیوی
 
 ۷ دختر مغروری که دست رد به سینه شاهزاده هری زدند

چلسی دیوی اولین و بزرگ ترین عشق شاهزاده هری در زندگی اش بود. این دو در کودکی با هم آشنا شدند و شاهزاده هری او را عشق زندگی اش نامیده و امیدوار بود بتواند با او ازدواج نماید. این دو رابطه عاشقانه خود را در سال ۲۰۰۴ رسمی کرده و تا سال ۲۰۱۱ در کنار هم بودند.
 
اما در حالی که شاهزاده هری کاملاً شیفته این دختر زیبا بود اما چلسی در مورد این که بخواهد عضو خانواده سلطنتی باشد تردید داشت. وقتی که چلسی دیوی شرایط کیت میدلتون و نظارت های شدیدی که روی او وجود داشت را دید کاملاً مطمئن شد که نمی تواند با چنین شرایطی کنار بیاید. پس رابطه اش با شاهزاده هری را به هم زد. البته تنها چلسی دیوی نبود که در این مورد تردید داشت بلکه ملکه بریتانیا نیز به این دختر نظر مساعدی نداشته و او را مناسب خانواده سلطنتی بریتانیا و کسی که تشریفات سخت این خانواده را تاب بیاورد نمی دانست.
 


۲- ناتالی پینکمن
 
 ۷ دختر مغروری که دست رد به سینه شاهزاده هری زدند

ناتالی پینکمن زمانی به شهرت رسید که روزنامه سان (The Sun) عکسی از وی در کنار شاهزاده هری را در یک کلوب شبانه منتشر کرد که البته بعدها مشخص شد رابطه آن ها جدی نبوده است هر چند مدتی را با هم گذراندند. در ادامه رابطه آن ها دوام نداشت زیرا ناتالی پینکمن خود یک مجری و گزارشگر تلویزیونی بوده و رسانه ها از قبل توجه فراوانی به وی داشتند و از نظر او اضافه کردن رابطه با یکی از اعضای خانواده سلطنتی این توجه را بیشتر می کرد که از نظر او جالب نبود. به همین دلیل وی به رابطه اش با شاهزاده هری پایان داد.
 


۳- کارولین فلَک
 
 ۷ دختر مغروری که دست رد به سینه شاهزاده هری زدند

کارولین فلک نیز یک مجری تلویزیونی بود که با شاهزاده هری رابطه داشت. به نظر می رسد که شاهزاده هری علاقه خاصی به زنان مجری شبکه های تلویزیونی داشت. بهرحال کارولین و هری بعد از جدایی شاهزاده از چلسی دیوی با هم بودند. کارولین به توجه رسانه ای عادت داشت و همراهی با شخصیت های مشهور او را هراسان و دستپاچه نمی کرد و قبلاً نیز مدتی با هری استایلز از گروه موسیقی وان دایرکشن نامزد بود. اما رفته رفته مشخص شد که کارولین فلک تحمل توجه فزاینده رسانه ها و پاپاراتزی ها و فشاری که در نتیجه نامزدی با شاهزاده بریتانیا به وی وارد می شد را ندارد. از این رو ترجیح داد که رابطه اش با شاهزاده جوان را به اتمام برساند.
 


۴- مالی کینگ
 
 ۷ دختر مغروری که دست رد به سینه شاهزاده هری زدند

مالی کینگ یک خواننده و مدل بریتانیایی است که قبلاً عضو گروه موسیقی دخترانه شنبه ها (The Saturdays) بوده است. او و شاهزاده هری در سال ۲۰۱۲ در چندین مکان خاص مانند کلوب های شبانه و مهمانی ها در کنار هم دیده شدند. با این وجود هیچگاه خبری مبنی بر همراهی این دو در طول روز و در یک مکان عمومی مخابره نشد. بعدها وی اعتراف کرد که اگر چه چند بار با شاهزاده هری ملاقات داشته اما به دلیل این که نامزدی با یک شاهزاده را برای خود بیش از حد استرس زا و بزرگ می دانسته از ادامه این رابطه جلوگیری کرده است.
 


۵- فلورنس برادنل بروس
 
 ۷ دختر مغروری که دست رد به سینه شاهزاده هری زدند

فلورنس برادنل بروس اولین رابطه جدی شاهزاده هری پس از جدایی از چلسی دیوی بود. با این وجود، او و شاهزاده جوان تنها یک تابستان با هم بوده و در نهایت از هم جدا شدند. او سال ها بعد با یک میلیونر به نام هنری ادوارد هیو سنت جورج ازدواج کرد. بدین ترتیب می توان ارتباط با شاهزاده هری را باعث به شهرت رسیدن او و بالا رفتن شانسش برای ازدواج با یک شخصیت معروف تلقی کرد.
 


۶- کرسیدا بوناس
 
 ۷ دختر مغروری که دست رد به سینه شاهزاده هری زدند

کرسیدا بوناس یک مدل و بازیگر بریتانیایی بود که شایعات بسیاری در مورد نامزدی وی با شاهزاده هری وجود داشت اما بعدها مشخص بود که این خبرها در واقع شایعاتی بیش نبوده اند. این دو به مدت دو سال و بین سال های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ با هم رابطه داشتند. زمانی که عکسی برهنه از شاهزاده هری در استخری در لس آنجلس منتشر شد او و کرسیدا با هم بودند. اگر چه او این حرکت ناشایست شاهزاده هری را بخشید اما در نهایت حاضر نشد که به خاطر سبک زندگی و قوانین سختگیرانه خانواده سلطنتی، شغل بازیگری و مهمانی رفتن هایش را نادیده بگیرد. بدین ترتیب وی نیز جدایی از شاهزاده جوان را انتخاب کرد.
 


۷- اما واتسون
 
 ۷ دختر مغروری که دست رد به سینه شاهزاده هری زدند

شاهزاده هری نیز مانند بسیاری از مردان سرشناس به اما واتسون، بازیگر سرشناس هالیوودی علاقمند شد. بعد از اطلاع از خبر جدایی واتسون از متیو جینی که یک بازیکن مشهور راگبی بود، شاهزاده هری او را به یک مهمانی دعوت کرد تا شرایط را بسنجد. گفته می شود که در تمام طول شب مهمانی، شاهزاده هری قصد داشت که این بازیگر جوان را مجاب کند که قرارهای بیشتری با هم بگذارند اما واتسون از همان ابتدا مخالفت خود را با این موضوع اعلام کرده و بی علاقگی خود به وصلت با خانواده سلطنتی بریتانیا را به شاهزاده هری گوشزد نمود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: