کد خبر: ۷۵۳۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰
تعداد بازدید: ۴۳۶
نایب رئیس مجلس گفت: مردم باید حرف‌های خود را با آرامش بیان کنند، هیچ حکومتی اجازه تجمعی را که با تخریب همراه باشد و نظم عمومی را به هم بزند، نمی‌دهد.
مطهری: مسئولان باید حرف‌های مردم را بشنوند/ هیچ حکومتی اجازه تجمعی را که با تخریب همراه باشد، نمی‌دهد

به گزارش خبرداغ ، نایب رئیس مجلس گفت: مردم باید حرف‌های خود را با آرامش بیان کنند، هیچ حکومتی اجازه تجمعی را که با تخریب همراه باشد و نظم عمومی را به هم بزند، نمی‌دهد.

علی مطهری نایب رئیس دوم مجلس در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به تجمعات اخیر در کشور عنوان کرد:بخشی از اعتراض‌های مردم وارد است، مسئولان باید به درستی حرف مردم را بشنوند و ببینند حرف آنها چیست.

وی تصریح کرد: مردم باید حرف‌های خود را با آرامش بیان کنند، هیچ حکومتی اجازه تجمعی را که با تخریب همراه باشد و نظم عمومی را به هم بزند، نمی‌دهد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما نباید اعتراض افراد به مسائل اقتصادی کشور را فوراً متهم کنیم بلکه باید حرف آنها را بشنویم و به دنبال درمان حل مشکلات باشیم.

وی اظهار کرد: مردم ما هم مثل همه ملت‌ها حق اظهارنظر، اجتماع و راهپیمایی دارند و قانون اساسی ما هم چنین اجازه‌ای داده است مبنی بر اینکه این تجمعات مخل مبانی اسلام و مسلحانه نباشد، مردم حق راهپیمایی دارند اما باید مراقب باشند ابزار دست دیگران واقع نشوند.

نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمنان خارجی از این شرایط استفاده می‌کنند بنابراین باید از شنیدن حرف‌های مردم استقبال کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
0
0
خداوندعذاب الیم به تووامثال تو عنایت بکندکه هرچی می کشیم ازامثال شماست
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: