کد خبر: ۷۵۳۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
تعداد بازدید: ۲۴۲
محمدرضا ظفرقندی:
دبیرکل انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران تاکید کرد: امروز کوس رسوایی بداخلاقی و دروغ‌گویی افرادی که آیت‌الله هاشمی سال‌ها پیش آنها را شناخته و درباره آنها هشدار داده بود، نواخته شده است. افرادی آن روزها به هر دلیلی از آنها حمایت کردند و امروز بر سر دو راهی متحیر ماندند.
امروز شاهد صدق نظرات و پیش‌بینی‌های آیت‌الله هاشمی هستیم/ طرح تحول سلامت مشکلات متعددی دارد

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمدرضا ظفرقندی در بیست‌ و پنجمین مجمع عمومی انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران ضمن قدردانی از حضور علی مطهری، نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی و اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور گفت: دکتر مطهری در سال‌های سخت بعد از ۸۸، همواره با انجمن اسلامی همراهی و دکتر جهانگیری نیز در انتخابات نقش بسیار مهمی داشتند.

امروز شاهد صدق نظرات و پیش‌بینی‌های آیت‌الله هاشمی هستیم

وی با بیان اینکه انجمن اسلامی جامعه پزشکی حدود ۲۶ سال قبل به دلیل شرایط و نگرانی‌های بعد از رحلت امام ایجاد شد، اظهار داشت: امروز شاهد بیستمین مجمع عمومی این تشکل اصلاح‌طلب و تاثیرگذار در سراسر کشور هستیم. سال گذشته و امسال مجمع بدون حضور آیت‌الله هاشمی برگزار شد. امروز شاهد صدق نظرات و پیش‌بینی‌های او هستیم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: امروز کوس رسوایی بداخلاقی و دروغ‌گویی افرادی که آیت‌الله هاشمی سال‌ها پیش آنها را شناخته و درباره آنها هشدار داده بود، نواخته شده است. افرادی آن روزها به هر دلیلی از آنها حمایت کردند و امروز بر سر دو راهی متحیر ماندند.

باید صبور باشیم

ظفرقندی با بیان اینکه امروز برزگانی که این افراد را شناخته بودند در حصر هستند، تصریح کرد: افرادی مانند موسوی و کروبی در حصر هستند و دیگران آزادند. امروز ما هستیم با شرایط به جا مانده از هشت سال که سراسر خسارت بود.

وی با بیان اینکه انفعال و پشیمانی اشتباهی بزرگ است، خاطرنشان کرد: مدیریت خاتمی، همراهی عارف در سال ۹۲ و همراهی ارزشمند دکتر جهانگیری در سال ۹۶ به ما آموخت برای رسیدن به آزادی و حقوق در کنار قانون، برای امنیت در کنار آزادی و برای پاسخگویی همه مسئولان باید صبور باشیم.

صداوسیما بر مسائل گذشته علیرغم رای مردم تاکید می‌کند

دبیرکل انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران افزود: علی‌رغم رای مردم همچنان برخی رسانه‌ها مانند صداوسیما بر مسائل گذشته تاکید می‌کنند که این موضوع تاسف‌بار است.

ظفرقندی با اشاره به اهم فعالیت‌های انجمن اسلامی ابراز داشت: فعالیت‌های اجتماعی، سیاسی و صنفی، حضور مستمر در جلسات شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان، پذیرفتن گروه ستاد پزشکی انتخابات ریاست‌جمهوری، حضور فعال در انتخابات نظام پزشکی در سراسر کشور، حضور در عرصه‌های سیاسی و صدور بیانیه‌های مختلف و جلسات کارشناسی متعدد درباره مسائل مختلف حوزه سلامت و طرح تحول سلامت از نکات اصلی فعالیت‌های سال گذشته بود.

طرح تحول سلامت مشکلات متعددی دارد

وی درباره طرح تحول سلامت بیان کرد: این طرح که جزو برنامه‌های اصلی دولت بود و در این دولت سهم سلامت از جی‌دی‌پی از حدود شش درصد به ۹ درصد افزایش پیدا کرد اما علی رغم همه این موارد متاسفانه حال و روز خوبی ندارد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه عدم تعادل بین درآمدهای پایدار و منطقی کردن هزینه‌های طرح و عدم مشارکت نخبگان جامعه پزشکی در تدبیر این طرح باعث شده این طرح مشکلات متعددی داشته باشد، یادآور شد: پزشکانی که تنها ممر درآمدشان از کار شبانه‌روزی و خدمت به مردم است، حدود یک‌سال است که حقوق نگرفتند و همچنان سرکار هستند.

قدردانی از خدمات جامعه پزشکی در زلزله کرمانشاه

ظفرقندی با اشاره به خدمات پزشکی در سر‌پل ذهاب عنوان کرد: پزشکان در شرایطی سختی در منطقه زلزله‌زده و سرپل ذهاب در حال خدمات‌رسانی هستند که جای قدردانی دارد. این جامعه در شرایطی مانند جنگ نیز بسیار تاثیرگذار بودند.

وی اضافه کرد: امیدواریم این مشکل نیز با تدبیر و درایت و همکاری دکتر جهانگیری برطرف شود و شرکت‌های دارویی، تولید دارو و دیگر مسائلی که وجود دارد سامان بگیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: