کد خبر: ۷۵۲۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷
تعداد بازدید: ۴۰۷
مدیرعامل باشگاه استقلال قصد دارد تیمش در کشورهای آسیای میانه از تیم های عربستانی میزبانی کند.
استقلال در آسیای میانه میزبان الهلال می‌شودبه گزارش خبرداغ ، سید رضا افتخاری در این باره به سایت باشگاه استقلال گفت:  سال گذشته بر اساس برنامه ریزی کنفدراسیون فوتبال آسیا مسابقه تیم های عربستانی در کشور های قطر، عمان و امارات برگزار گردید که در نتیجه نمایندگان باشگاه های ایران امتیاز میزبانی را به دلایل واهی از دست دادند و هزینه های زیاد مادی و معنوی را هم متحمل شدند که تا کنون این هزینه ها و خسارت وارد شده به باشگاه های ایرانی پرداخت نشده است.


افتخاری در پایان گفت: برای تیم های عربستانی فرقی ندارد که در کشور های یاد شده مسابقه دهند و یا در کشور خودشان زیرا شرایط آب و هوایی هر چهار کشور یکسان می باشد. در صورتیکه راه حلی وجود نداشته باشد و ایران مجبور شود در کشور ثالث مسابقه دهد حق قانونی و طبیعی باشگاه های ایرانی می باشد که کشور میزبان را خودش تعیین کند. بنابر این باشگاه استقلال پیشنهاد می نماید مسابقات تیم استقلال با نمایندگان عربستان در یکی از کشورهای آسیای میانه برگزار شود تا عدالت رعایت شود.


آسیا میانه کشورهایی مثل ترکمنستان، ازبکستان، قرقیزستان و تاجیکستان را شامل می شوند که باید دید آیا باشگاه استقلال می تواند رضایت این کشورها را برای میزبانی جلب کند یا نه.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: