کد خبر: ۷۵۲۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵
تعداد بازدید: ۴۶۶
عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: تغییر نام سازمان هدفمندی یارانه ها به صندوق رفاه اجتماعی و قرار گرفتن آن تحت نظر وزارت تعاون گستردگی وظایف وزارت تعاون را به دنبال دارد و به نفع جامعه نیست.

بابایی صالح: حجیم شدن وزارت تعاون با تشکیل صندوق رفاه اجتماعی/ دومینوی ورشکستگی صندوق های بازنشستگیروح الله بابایی صالح  با یادآوری تصویب تبصره 14 بند ب لایحه بودجه 97 در کمیسیون متبوعش، گفت: بر اساس این تبصره سازمان هدفمندی یارانه ها به صندوق رفاه اجتماعی تغییر نام می دهد و تحت نظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی فعالیت می کند.

به گزارش خبرداغ به نقل از خانه ملت؛ نماینده مردم بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی در مخالفت با تغییر نام سازمان هدفمندی یارانه ها و قرار گرفتن آن زیر نظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، افزود: این اقدام، اقدامی غلط و کاملا نادرست است زیرا موجبات گستردگی وظایف وزارت تعاون و افزایش صندوق های این دستگاه را فراهم می کند.

وی با بیان اینکه صندوق های تحت نظر وزارت تعاون با مشکلات زیادی مواجه بوده و  نباید اداره صندوق دیگری به این دستگاه محول شود، تصریح کرد: به هیچ وجه این اقدام به صلاح نیست و تنها به دردسرها و مشکلات وزارت تعاون می افزاییم.

عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه سازمان هدفمندی یارانه ها باید با سبک و سیاق سابق به فعالیت خود ادامه دهد، تصریح کرد: تغییر نام سازمان هدفمندی و قرار گرفتن آن زیر نظر وزارت تعاون به هیچ وجه به صلاح جامعه و وزارت تعاون نیست و با این اقدام با خطر ورشکستگی صندوقی دیگر مواجه خواهیم شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: