کد خبر: ۷۵۲۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۸
تعداد بازدید: ۴۲۱
کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران گفت: پس از پیگیری‌های زیاد توانستم مجوزهای لازم برای احراز صلاحیتم جهت حضور در انتخابات فدراسیون والیبال را کسب کنم.
بهنام محمودی به جمع کاندیداهای انتخابات فدراسیون والیبال اضافه شد
به گزارش خبرداغ ، بهنام محمودی درباره تایید خبر احراز صلاحیتش برای حضور  در مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال گفت: امروز پس از پیگیری‌های خودم توانستم تاییدیه‌های مد نظر برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال را کسب کنم.

پیشکسوت والیبال ایران ادامه داد: فردا نیز طی نامه‌ای این موضوع از سوی وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون والیبال اعلام می‌شود و آن‌ها خبر احراز صلاحیت من به عنوان کاندیدای انتخابات ریاست فدراسیون را اعلام عمومی خواهند کرد.

پیش از این وزارت ورزش و جوانان از بین 10 نامزد ثبت نام کرده، صلاحیت احمد ضیایی، محمدتقی حسن‌زاده، امیرحسین منظمی و کریم فروزان را تایید کرده بود و بهنام محمودی نیز به گفته خودش پس از اخذ تاییدیه‌های لازم توانسته به عنوان پنجمین کاندیدا، تایید صلاحیت شود.

مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال ساعت 10 روز پنجشنبه 7 دی ماه در آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود.
ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: