کد خبر: ۷۵۲۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۹
تعداد بازدید: ۲۸۰
برنامه قیچی شامل اتفاقات جالبی خواهد بود که در حین اجرا و با برنامه‏ ریزی تیم سردبیری طراحی می‌شود.
سوشا مکانی قیچی می‌شود!
به گزارش خبرداغ ، شبکه تلویزیونی- اینترنتی «تی وی نت» از اولین چهارشنبه دی ماه 96، برنامه جدیدی را کلید خواهد زد. برنامه «قیچی» در واقع یک هارد تاک جذاب است که محوریت آن گفت‏و‏گوی چالشی با ستاره‏های فوتبال ایران است. در این برنامه که چهارشنبه هر هفته ساعت 21 به صورت آنلاین پخش می‏شود یک چهره محبوب و جنجالی فوتبال در برابر پرسش‏های محمد حسین میثاقی مجری جوان و پرانرژی تلویزیون قرار خواهد گرفت. 

برنامه قیچی البته شامل اتفاقات جالبی خواهد بود که در حین اجرا و با برنامه‏ ریزی تیم سردبیری طراحی می شود و برای میهمان برنامه و بینندگان غافلگیرکننده خواهد بود. اولین میهمان این برنامه سوشا مکانی دروازه‏بان اسبق پرسپولیس است که به تازگی به تیم نفت آبادان پیوسته. منتظر یک ضربه تماشایی «قیچی» به سمت دروازه فوتبال ایران باشید.

خبرانلاین

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: