کد خبر: ۷۵۲۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۳
تعداد بازدید: ۶۶۲
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: استیضاح‌کنندگان وزیر کار از پاسخ وزیر در کمیسیون اجتماعی قانع نشدند و استیضاح به صحن علنی مجلس ارسال شد.

عزیزی: ارسال استیضاح ربیعی به صحن مجلس / استیضاح‌کنندگان در کمیسیون اجتماعی از توضیحات وزیر کار قانع نشدندعبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه امروز، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پاسخ به استیضاح‌کنندگان در کمیسیون حاضر شد. 

به گزارش خبرداغ؛ در این جلسه که 35 نفر از استیضاح‌کنندگان به سرپرستی حسین مقصودی در کمیسیون حاضر بودند از پاسخ وزیر قانع نشدند و استیضاح به صحن علنی مجلس ارسال شد. 

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: همچنین در این جلسه، سؤال علی‌محمد مرادی نماینده مردم قروه از وزیر کار مطرح شد که سؤال یک سؤال منطقه ای بود و نماینده سؤال‌کننده به وزیر یک ماه فرصت داد تا به موضوع رسیدگی کند. 

منبع: فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: