کد خبر: ۷۵۲۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
تعداد بازدید: ۴۰۳
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی، محمد سلطانی‌فر را به عنوان معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی این وزارتخانه منصوب کرد.
سلطانی‌فر معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی، محمد سلطانی‌فر را به عنوان معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی این وزارتخانه منصوب کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حکم سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به محمد سلطانی‌فر آمده است:

«نظر به سوابق و تجربیات ارزنده جنابعالی در حوزه مطبوعات و رسانه‌های عمومی به موجب این حکم به سمت «معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی» منصوب می‌شوید.

امید می رود با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از کلیه ظرفیت های موجود و نیروهای کارآمد در گسترش فعالیت های موثر خبری و تحلیلی، حمایت مادی و معنوی از مطبوعات و اصحاب رسانه و تشکل‌های صنفی، تامین آزادی های مطبوعاتی در چارچوب قانون و شکوفایی رسانه ای موفق و موید باشید.»

پیش از این حسین انتظامی، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از خدمات حسین انتظامی قدردانی کرد.

یادآور می‌شود حسین انتظامی در حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، به عنوان «دستیار ارشد وزیر» منصوب شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: