کد خبر: ۷۵۲۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
تعداد بازدید: ۲۷۴
مأموران یگان ویژه در جریان دیدار فولاد خوزستان - پرسپولیس باعث عصبانیت خبرنگاران حاضر در استادیوم شدند.
یگان ویژه روی اعصاب خبرنگاران و سکونشینی ماهینیبه گزارش خبرداغ ، دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس در هفته شانزدهم لیگ برتر از ساعت 14:30 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه غدیر اهواز آغاز شده است. بخشی از حواشی این مسابقه به شرح زیر است:

 

* سعید فتاحی، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ از اینکه قبل از بازی کنار زمین شلوغ بود از مسئولان ورزشگاه گلایه کرد و گفت تا وقتی که افراد غیرمسئول کنار زمین را ترک نکنند اجازه شروع بازی را نخواهد داد.

 

* حسین ماهینی که قبل از بازی دچار دل درد شده بود، در لیست 18 نفره سرخپوشان قرار نگرفت.

 

* هواداران تیم پرسپولیس که توسط لیدرهای این باشگاه هدایت می‌شدند یک لحظه هم آرام و قرار نداشتند و به طور ویژه‌ای تیم خود را تشویق می‌کردند.

 

* بازیکنان تیم پرسپولیس به مناسبت وفات حضرت معصومه هنگام ورود به زمین شال سبز به همراه داشتند.

 

* تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه در هنگام آغاز مسابقه به 20 هزار نفر رسید، این در حالی است که همچنان بر تعداد تماشاگران اضافه می‌شود.

 

* مأموران یگان ویژه یک جایگاه را بین هواداران دو تیم خالی گذاشته‌اند. نکته عجیب اینکه این جایگاه خالی دقیقاً پایین جایگاه خبرنگاران بود و مأموران یگان ویژه ایستاده بازی را نگاه می‌کردند و اجازه نمی‌دادند خبرنگاران به راحتی بازی را مشاهده کنند. این موضوع بارها با اعتراض خبرنگاران روبه‌رو شد، اما مأموردان اهمیتی به این اعتراض‌ها ندادند.

 

* مربیان دو تیم در ابتدای مسابقه خوش‌وبش دوستانه‌ای با هم داشتند و از آغاز بازی هم کنار زمین حضور یافتند.

 

تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: