کد خبر: ۷۵۲۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳
تعداد بازدید: ۲۳۵۳
جلسه معارفه معاون جدید مدیر عامل در امور برنامه­ ریزی و فناوریجدید با حضور آقای دکتر حمید تاجیک رییس هیات مدیره بیمه "ما" برگزار گردید.
محمد جعفریان باباکندی معاون بیمه ما شد

جلسه شورای مدیران شرکت بیمه "ما" با حضور اعضایهیات مدیره، مدیر عامل، معاونین و مدیران تشکیل شد.


به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بیمه ما، در این جلسه دکتر تاجیک ضمن معارفه آقای محمدجعفریان باباکندی به عنوان معاون مدیر عامل در امور برنامه­ ریزی و فناوری و قدردانی از تلاش کارکنان و مدیران شرکت بیمه "ما" از آنان به عنوان کارکنانی با اصالت و با هویت یاد کرد و گفت : این شرکت با هدف تکمیل زنجیره ارزش و ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان همچنین استفاده از سایر کانال­های درآمدی از سوی بانک ملت ایجاد شده و با تقویت ارتباط بین بانک و شرکت، هم اکنون بیمه "ما" ، در مسیر رشد و تعالی قرار دارد.

بهاری فر مدیرعامل بیمه "ما" در ابتدا از حمایت های آقای دکتر بیگدلی مدیر عامل بانک ملت از مدیران ارشد شرکت، تشکر و قدردانی کرد.

وی در سخنانی به اهداف برنامه استرتژیک پنج ساله شرکت اشاره کرد و گفت: کلیه کارکنان باید اهتمام خویش را بکار برند تا منجر به تعالی و ارتقا جایگاه بیمه "ما" در صنعت بیمه گردد.

آقای بهاری­فر ، به نقاط قوت و ویژگی­های منحصر به فرد بیمه "ما" و نهادینه شدن تفکر اقتصادی و سودآوری در شرکت اشاره کرد و افزود: این امر با ایجاد توازن در هزینه­ها و منابع درآمدی شرکت در کنار بهره­گیری از پتانسیل زنجیره ارزش بانک و مشتریان ارزنده میسر خواهد شد.

وی در ادامه محصولات بیمه­ای ارائه شده از سوی بیمه "ما" را معرفی گرد و گفت: یکی از بهترین محصولات عرضه شده در حوزه بیمه­های عمر و سرمایه­گذاری است که با توجه به شرایط محصول و بازار، فرصت افزایش فروش و ارتقا سهم بازار برای این رشته قابل دسترس است.

آقای بهاری فر خاطرنشان کرد: شرکت بیمه "ما" در مدت کوتاهی توانسته است در زمینه برندینگ و ارائه محصولات نوین و متمایز در بازار صنعت بیمه مطرح شود و اکنون زمان آن است که به سوی ارتقاEPSشرکت و به سمت استانداردهای بین‌المللی مالی همچونIFRS17حرکت نماییم.

مدیرعامل بیمه "ما" در انتها به اهمیت نرخ­دهی فنی در مناقصات بزرگ اشاره کرده و افزود: نقش حوزه فنی شرکت در زمینه جذب مشتریان کلان بسیار پر­رنگ‌ و غیرفابل انکار می‌باشد.

عضو هیأت مدیره بانک ملت شرکت بیمه "ما" را برندی مرغوب و خوب و مدیران آن را مدیرانی کاملا حرفه­ای خواند که این شرکت به پشتوانه این مدیران و کارکنان، در صنعت بیمه خودنمایی می­کند. وی با اشاره به این نکته که تسهیل ارتباطات و ایجاد فهم مشترک بین بانک ملت و بیمه "ما" دستاوردهای ارزشمندی را به همراه داشته است، خاطر نشان کرد مدیران بیمه "ما" جزو مدیران با سابقه صنعت بیمه کشور هستند و افزایش بلوغ و دانش حرفه­ای این شرکت به دلیل وجود این سرمایه‌های گرانسنگ است.

دکتر تاجیک در انتها بر لزوم ایجاد یک بانک اطلاعاتی جامع از سهامداران و پتانسیل­های آنها تاکید کرد و افزود : این شرکت به پشتوانه نیروی انسانی مجرب و متخصص خود می­تواند حضور فعالی در بخش انرژی کشور داشته باشد و در کنسرسیوم­های بیمه­ای این حوزه نقش مؤثری ایفا کند.

محمد جعفریان پیش از این عهده دار سمت های معاونت دفتر بانك و بيمه وزارت اقتصاد و امور دارایی، عضویت در كمیسيون تخصصي شوراي عالي بيمه، مشاور مديرعامل بيمه ايران و ریاست كميته ترميم توانگري مالي بيمه ايران بوده است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: