کد خبر: ۷۵۲۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰
تعداد بازدید: ۴۷۷
سازندگان عروسک در آمریکا عروسک جدیدی به نام خرس ترامپی را به بازار عرضه کردند.
خرس ترامپی، هدیه کریسمس/ این عروسک شبیه ترامپ موی زرد رنگ دارد و کراوات قرمز به گردن بسته استبه گزارش خبرداغ به نقل از  سی ان ان، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا می‌گوید سال دو هزار و هفده را با هدیه‌ای به مردم آمریکا به پایان رساند که عبارتست از کاهش شدید مالیات ها.

اما سال نو امسال با هدیه دیگری هم همراه است که به ترامپ ارتباط دارد.

سازندگان عروسک در آمریکا به ساخت عروسک جدیدی به نام «خرس ترامپی» مبادرت کرده اند که برگرفته از شخصیت دونالد ترامپ و شبیه خود اوست.

تبلیغات برای فروش گسترده این عروسک جدید خرس در آمریکا شروع شده است. این عروسک به قیمت نوزده دلار و نود و پنج سنت به بازار آمده است.

این عروسک شبیه ترامپ موی زرد رنگ دارد و کراوات قرمز به گردن بسته است (کراوات قرمز نماد حزب سرخ رنگ آمریکا یعنی جمهوری خواهان است). ویژگی جالب این عروسک این است که انگشت ندارد و درنتیجه نمی‌تواند پیام توئیتری منتشر کند (کنایه از انبوه پیام‌های توئیتری ترامپ)!

قبلا نیز از شخصیت‌های روسای جمهور آمریکا عروسک‌هایی ساخته شده بود. از شخصیت تئودور روزولت که او را تدی (با کسره ت) صدا می‌کردند، عروسک خرس تدی ساخته شد.

حالا نیز عروسک ترامپ ساخته شده است تا شخصیت او نیز در دنیای عروسک‌ها جاودانه شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: